Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt XP1700 DUT3C Thoroughbred B?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor? det vet jeg ikke, Viss det "DUT3C" rett bak og inntil "1700" på processoren, tror jeg DUT3C er en betegnelse der C står for Tbred A. D gir Tbred B. Var en tråd med dette her for et par dager siden.

AMDturbo

Lenke til kommentar

Hvor? det vet jeg ikke, Viss det "DUT3C" rett bak og inntil "1700" på processoren, tror jeg DUT3C er en betegnelse der C står for Tbred A. D gir Tbred B. Var en tråd med dette her for et par dager siden.

AMDturbo

Ja, den skal være oc vennlig. jeg er ikke helt sikker på hvilken stepping som er best av DUT3C'n, men det skal i alle fall være en Thoroughbred B.

Hva får du din opp i formann?

fin stepping guide hos overclockers.com http://www.overclockers.com/tips00173/

Lenke til kommentar

Det skal være JIUHB som klokker best.

Jeg har bare et skikkelig råttent KT3 kort som du ser i sig, så jeg klarer ikke mer enn rett over 2 Ghz stabilt. Men testet på HK til en kamerat og da klarte jeg 2,2 @ 1,85v

Får nytt hk i løpet av uka håper jeg, så da skal jeg teste på 2,1-2,2volt får å se hvor langt jeg kommer. Regner med minst 2,3Ghz.

Lenke til kommentar
Slutt og tulle, du får b kjernen ved og spørre selv i utsalgsbutikkene!!!  Tror du kan be spesifik PSdata om og levere b kjerne over telefon. Komplett.no funker det ikke. Der må du møte opp.

Synd at de ikke har xp1700 verken hos psdata eller komplett lenger :cry:

Lenke til kommentar

1700+ Extreme Super stepping het den.

Jeg ga 700.- +frakt og oppkrav.. kom på 975kr.. så det blei litt dyrt. Men men.. jeg fikk nettopp den steppingen jeg ville ha. :)

Tok nesten 3 uker, men det er pga de somlet med den i tollen.

Den er forresten satt ned til 600.- nå.

Lenke til kommentar
Er det noen flere steder hvor de kanskje kan ha xp1700DUT3C?

Sorry, men det blir nok vanskelig. Denne er på vei ut fikk jeg beskjed om. Fy f*en jeg ble forbanna når jeg skulle bestille på komplett.no i dag. Kunne jo bestilt for lenge siden hvis jeg ikke hadde ventet på XP1700 som det stod "kommer 20.03.2003" på.

Jeg må nå klare meg med en XP2100 som det ikke er noen garanti for er T-bred B.

Det er ikke verdt å kjøpe XP1700 fra waterheads, det er dyrt og tar nesten en måned før du får den.

Kikk på prisguiden på hardware.no, kanskje du er flaks og finner en webshop som fortsatt selger XP1700.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...