Gå til innhold

Avbestilling fra Mamoz.no


Anbefalte innlegg

Kort versjon: Bestilte vare, angret (dvs sendte mail 30 min etter den var bestilt og kansellerte orderen)

Neste dag får jeg en mail av typen "Ops, vi sendte visst varen allikevel, men du kan bare nekte å ta den i mot så skal vi kreditere den til deg"

 

Dette gjør jeg, og etter mye om og men får jeg kjøpssummen tilbake på konto (purret etter to uker). Lurte litt på om jeg skulle få erstattet fraktkostnadene fra butikk også, men etter 3 mail gir jeg opp å få svar.

Har jeg krav på dette når butikken gjør feil som i dette tilfelle?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilken status hadde ordren når du kansellerte?

Dersom den ikke var sendt mener jeg at du ikke skal betale retur.

Jeg kan ikke helt skjønne at du har betalt retur uansett. Gikk du bare på posten og sa at du ikke ville motta denne så sender de den bare i retur uten at du må betale.

Hentet du den på posten og deretter sendte den i retur?

Lenke til kommentar

Da var 4. forsøk å få svar på mail uten resultat. Helt utrolig. Må vel ta telefonen fatt for å få svar, men hvem gidder vel det for å krangle om 100 spenn?

 

edit:

Var visst surr i mailsystemet deres. Frakt skal bli kreditert!

Endret av HeRbie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...