AnaXyd Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Heisann! Er ute etter oransj interiørlys til å ha under ved beinene og andre steder i bilen. Noen som veit om noen billige sett? Må ha med omformer som gjør om til riktig strøm til de eventuelle pærene. Kan være fra utelanske sider også. Setter pris på svar! Lenke til kommentar
audifreek Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) heisan. det er en butikk på handlesenteret i Töksfors i sverige som har disse pærer. regner med at det er Pinolpærer du skal ha?? jeg finner ikke noen nettside til de, men butikken heter Karlson. jeg kjøper mine blå der. Endret 22. august 2008 av audifreek Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 22. august 2008 Forfatter Del Skrevet 22. august 2008 Ah, ok! Nei jeg tenkte ikke på slike Pinolpærer, men noe neon/led greier som jeg lett kan feste og koble til for å få litt kul belysning ved beina. Noen som veit om noe slikt? Lenke til kommentar
audifreek Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 De har det der også vet jeg. de har jævlig mye stæsj til bil Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Ah, ok! Nei jeg tenkte ikke på slike Pinolpærer, men noe neon/led greier som jeg lett kan feste og koble til for å få litt kul belysning ved beina. Noen som veit om noe slikt? Kult blir det ikke uansett, men du kan jo bare dra på biltema, og kjøpe noen flate blinklys der, og koble de oppunder ved pedalene...?? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Voldsomt negativ du er!! Tror det kan bli tøft siden du skal ha oransje detaljer sammen med det sorte Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Cossiemk1 har da alltid en mening om hvordan ting skal være. Selvfølgelig har han alltid rett! [/ironi] Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 Litt pessimistisk innstilling han hadde ja.. Men er ute etter noe jeg kan koble rett på, utenom noe "køstom" opplegg med hjemmelodda kabler som kan gjøre bilen brannfarlig... Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Legge det via brytere på et kult bryterpanel kanskje? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 Jepp, det jeg tenkte.. Ikke sånne standard brytere de har i Rally biler (røde vippegreier) men noe mer stilfullt som passer enda bedre. Har store planer for bilen min interiørmessig. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 Oh, det var det jo en del fancy inne da.. Takk for god link! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå