Slurt-is Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Har sett på en brukt gitarforsterker (Roland AC-100 Acoustic Chorus), og denne er da 10-12 år gammel. Hvor mye tipper dere den er verd, og gjør det noe at den er 10 år gammel? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Du er klar over at dette er en forsterker i sin tid beregnet for akustiske gitarer med ulike pickup-systemer? Altså ikke egnet for elgitarer.... (jeg spør, siden du ikke sier noe om hva slags gitar du tenker å bruke på den) Edit: litt mer presis om bruken, etter å ha sjekka omtaler av den. Endret 12. august 2008 av Tumbleweed Lenke til kommentar
Jon_Martin Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Du er klar over at dette er en forsterker i sin tid beregnet for akustiske gitarer med ulike pickup-systemer? Altså ikke egnet for elgitarer.... (jeg spør, siden du ikke sier noe om hva slags gitar du tenker å bruke på den) Edit: litt mer presis om bruken, etter å ha sjekka omtaler av den. Han har en annen tråd om forsterker til halvakkustisk gitar, så ville tippa på at det var det han skal ha den til Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Ja, stemmer. Men sorry for at jeg glemte å nevne det her. Skal brukes med en halvakustisk Yamaha Llx6 Har funnet en til 2500,- kr, men er det verdt det? Ser at den koster ca. 7000,- kr ny i Amerika. Hvis dere ikke ser noe galt med en 10 år gammel forsterker, så stikker jeg kanskje bort i kveld og henter den. Lenke til kommentar
Jon_Martin Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Ja, stemmer. Men sorry for at jeg glemte å nevne det her. Skal brukes med en halvakustisk Yamaha Llx6 Har funnet en til 2500,- kr, men er det verdt det? Ser at den koster ca. 7000,- kr ny i Amerika. Hvis dere ikke ser noe galt med en 10 år gammel forsterker, så stikker jeg kanskje bort i kveld og henter den. Så forsterkeren er i god stand, spiller det vel ikke noen rolle hvor gammel den er? Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Det ble til at jeg kjøpte den, så nå står den her. Vanvittig god lyd! Er ganske imponert over den, og er glad over at jeg gikk for denne. Mye større enn forventet, noe som for meg er bare et pluss Fikk den for 2400,-kr, men han sa at han hadde kjøpt den ny for 10 000,- kr. Endret 13. august 2008 av Slurt-is Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå