berjon Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 jeg har et msi hovedkort og her kommer historien min: jeg hadde nettop installert windows 95(jeg har bare win98 oppgradering) fordi jeg hadde formatert harddisken så da jeg skulle restarte begynte pc'en å pipe, jeg åpnet maskina og så at det var fire lys som lyste rødt,grønt,rødt,rødt det stod i hovedkort håndboken at det betydde at rammen var ødelagt eller det var noe feil med den, jeg hadde ikke rørt maskina i mellomtiden, jeg har bytta ram og uten ram piper pc'en ikke, hmmm.... Hva er galt? Hoverdkortet er av typen MSI k7t pro2-a Lenke til kommentar
staljin Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 Hei, Du vet vel at MSI K7T PRO2-a STØTTER IKKE Win95. Staljin Lenke til kommentar
berjon Skrevet 14. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2002 Jeg har gjort installeringa med win95 før og det funket fint, så hvis det er problemet skjønner jeg ingenting. Lenke til kommentar
guggen45 Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 Støtter ikke windows 95 står de i manualen. Hilsen Kåre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå