Gjest Slettet-77do0b Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Tatt mens sunnbåtkapteinen i Kristiansund legger til kai på Innlandet. Kroppet litt og curver og det vanlige, men av en eller annen grunn ble det noe som manglet dersom jeg kroppet bort den hvite veggen nedenom vinduet, så derfor lot jeg den være intill noen ber meg om å fjerne den.. eventuelt de fjerner den selv =) BW/sepia og fargeversjon. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Synes det gjør seg best i farger,for liten dybde i S/V utgaven synes jeg. Skulle likt at du hadde fått med skipsklokka og båtnavnet,men bildet er kanskje for hvit "overeksponert" Som portrettfotografi fungerer det greit,fargene og personsuttrykket er fint,men da skulle du kanskje croppet litt mer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg har desverre ikke med skipsklokka og navnet på båten med i orginalen, men jeg kan jo alltids gjøre flere forsøk. Båten går jo hele dagene i byen her så. more cropping has been gjort =) Lenke til kommentar
Ilera Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Ville croppet mer over og. Nå ble det jo bare en hvit flate der. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 likte første versjon bedre, det ble en ramme rundt han. Og det er lettere å relatere seg til hvor/hva han er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå