mghogli Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Heisann godtfolk! Jeg håper det er noen her inne som kan hjelpe meg med noen tips rundt HTC Touch Diamond før jeg smører hele driten utover betongen... Jeg installerte nettopp den sisten ROM'en som HTC slapp via sin E-club, og alt skulle liksom bli så bra... Etter oppdateringen kan jeg ikke bruke de tonene jeg vil som meldingslyd (kanskje jeg kan, isåfall vet jeg ikke hvor pokker jeg skal legge lydfila). Jeg kan heller ikke bruke filutforsker for å navigere rundt i mappene på telefonen, for da blir den bare stående å "jobbe" uten at det skjer noe som helst. I tillegg ble vi lovet en ÆØÅ fix for tastaturet. Den fixen er det mest amatørmessige jeg har sett. Hvem pokker velger et vanlig telefontastatur når man har valget mellom det, og full qwerty!? Så hvorfor i ALL VERDEN har de ikke implementert ÆØÅ i noe annet enn kompakt qwerty (som er helt grusomt) og telefontastatur? La oss si at man bruker valget som heter tastatur da? Da er jo æøå på plass? Joda, men hvor er da ! og ? f.eks.. Det er mulig det er jeg som n00ber på alle punkter her da jeg aldri har hatt en windows mobile, men om noen tar seg bryet å forklare meg litt rundt disse punktene, hadde jeg satt stor pris på det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå