Gå til innhold

Noen som har kjøpt Abit NF7 v1.2 ?

Anbefalte innlegg

Som mange vet er det forskjell fra kort til kort når det gjelder å klare høy FSB. Men jeg tenkte kansje at det er en liten sjans for at kortene fra samme forsending klarer ca det samme. Derfor lurer jeg på hva dere som har kjøpt Abit NF7 v1.2 fra komplett har klart i FSB med minne syncet og både med dual og single channel.

Vil gjerne høre hva alle dere andre som ikke har kjøpt kortet på komplett har klart også, så kansje jeg får bestemt meg snart.. Abit eller Epox...Abit eller Epox.. osv.. ekke lett :-?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Glimmrende.. :D var innom AOA forumene og der så jeg noen Epox fans som hadde konvertert. Og med tanke på hva de hadde oppnådd med et umodda kort så følte jeg at jeg måtte sjekke det opp litt nærmere.

Abit 1.2 har vdd opp til 1,7v - vdimm opp til 2,9 (faktisk ~3v) og vcore opp til 2,3v. Og når kortet da i tillegg tar strøm til cpu fra 12v kursen er jeg nesten overbevist.. men ikke helt.. :-?

Lenke til kommentar

Jag köpte ett Abit NF7-S rev1.2 och det jag kan säga är att nordbryggan blir väldigt het vid hög fsb Kylarn/fläkten måste bytas ut mot nån bättre även sydbryggan blir ganska varm så kylare till den rekomenderas Annars är kortet väldigt trevligt Och högsta fsb jag kunnat köra är fsb228 då gick i alla fall Super PI och 3dmark igenom

EDIT: Givetvis var minnet synkat med fsbn och minnet gick i cas2-2-2-6

Lenke til kommentar
Som mange vet er det forskjell fra kort til kort når det gjelder å klare høy FSB. Men jeg tenkte kansje at det er en liten sjans for at kortene fra samme forsending klarer ca det samme. Derfor lurer jeg på hva dere som har kjøpt  Abit NF7 v1.2 fra komplett har klart i FSB med minne syncet og både med dual og single channel.

Vil gjerne høre hva alle dere andre som ikke har kjøpt kortet på komplett har klart også, så kansje jeg får bestemt meg snart.. Abit eller Epox...Abit eller Epox.. osv..  ekke lett  :-?

Kan dette abit kortet låse agp og pci???

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...