Zarfax Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hei Jeg kjøpte noen dvd-rw plater idag, har en bærbar pc med dvd-rom, som det står dvd rw på. Når jeg prøver å kopiere filer fra pc-en til en av dvd platene får jeg denne feilmeldingen: Windows har oppdaget et problem under kopiering av denne filen, hva vil du gjøre? Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
storkers Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 det må vell brennes over med ett brenneprogram? Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 det må vell brennes over med ett brenneprogram? En kompis av meg sa at man bare kunne kopiere filene over, men vilket eventuellt program er det du tenker på? Lenke til kommentar
storkers Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 nero el lignende,tror ikke du bare kan kopiere rett over.. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Man må brenne de "manuelt". Filene kommer ikke automatisk på cd-en. Windows har innebyggd cd-brenne-funksjonalitet (Både XP og Vista). Har aldri brukt det selv, så vet ikke hvordan det funker. CDBurnerXP er et godt og enkelt brenneprogram, og det er gratis. Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Man må brenne de "manuelt". Filene kommer ikke automatisk på cd-en.Windows har innebyggd cd-brenne-funksjonalitet (Både XP og Vista). Har aldri brukt det selv, så vet ikke hvordan det funker. CDBurnerXP er et godt og enkelt brenneprogram, og det er gratis. Takk for hjelpen Det fungerte bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå