564215 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg skal bestille en ny modulær psu på 850w. Jeg skal blandt annet ha den i et Crossfire oppsett. Men på den psuen jeg har tenkt å bestille står det "SLi-ready". Vil det ha noe å si i Crossfire oppsettet mitt, og er det noen forskjell på CrossfireCertified- og SliReady psuer? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 sånne CF og SLI sertifiserte psuer og ram og slikt er som regel bare et salgstriks Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 PSU bryr seg katta om hva slags type skjermkort du bruker. Så lenge den er kraftig nok og har riktige kontakter er du safe. Lenke til kommentar
564215 Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 sånne CF og SLI sertifiserte psuer og ram og slikt er som regel bare et salgstriks PSU bryr seg katta om hva slags type skjermkort du bruker. Så lenge den er kraftig nok og har riktige kontakter er du safe. Ah.. ok Men det er vel ikke noe Sli-reklame på psuen? Oo Psuen er en Thermaltake Toughpower 850W. Er dette en grei PSu tror dere? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Mulig de klistrer et lite merke på der det står, men det er vel ikke sikkert. Noen som har denne eller en liknende vet det kanskje. Ellers så er den helt kurant til ATI-kort. Hva slags kort skal du bruke forresten? Lenke til kommentar
564215 Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Mulig de klistrer et lite merke på der det står, men det er vel ikke sikkert. Noen som har denne eller en liknende vet det kanskje. Ellers så er den helt kurant til ATI-kort. Hva slags kort skal du bruke forresten? 2 stk. hd4870 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå