Skillz Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Har fylt opp skrive bordet med Ikoner før Men da behøvde jeg bare å skru opp oppløsningen så fikk jeg mere plass. Men nå kjører jeg maks Oppløsning og er snart tom for plass. Hva anbefaler dere? Større skjerm? eller kan jeg ha desktopen på 2 skjermer?? Noen som har erfaringer med dette? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Hvis hele skjermen er full av ikoner, så har du for mange... Lenke til kommentar
corcky Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Det må da være utrolig slitsomt med hele skrivebordet fullt av ikoner. Slett noen da mann.. :wink: Du kan eventuelt kjøpe en ny skjerm og ett dualview skjermkort og strekke bildet over 2 skjermer. Du vil da få dobbel "plass" på skrivebordet. Lenke til kommentar
Skillz Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2003 Det er kanskje på tide ja!er Lei av å kjøre i 2058*1536 Går det an å minske ikoner?? Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Ja, i settings på skrivebord. ICON Size .exe Lenke til kommentar
Smal Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 husk at du kan bruke "quick launch icons" også da..... ellers kan du jo også bruke flere skjermer ved siden av hverandre...hvis skjerm kortet ditt støtter det... MVH smal Lenke til kommentar
B|2bb3r Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Det beste er vel å slette en del av de du ikke bruker så ofte. Det er jo ikke noe poeng å ha det slik du fremstiller det Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Detn beste metoden er vell, at hvis du har XP (vet ikke om det fungerer på andre opparativsystem), så lage en mappe i fks. Mine Dokumenter. I denne mappen som du fks. kaller "Ikoner",der legger du alle ikonene dine, og så flytter du denne mappen (trekker) den ned på startmenyen. Her vil det da ligge et ikon som heter Ikoner, når du klikker der, vil alle ikonene poppe opp i et slags poppopp vindu, og du kan velge blandt alle ikonene. Synes denne funksjonen fungerer ganske bra.... Lenke til kommentar
B|2bb3r Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Detn beste metoden er vell, at hvis du har XP (vet ikke om det fungerer på andre opparativsystem), så lage en mappe i fks. Mine Dokumenter. I denne mappen som du fks. kaller "Ikoner",der legger du alle ikonene dine, og så flytter du denne mappen (trekker) den ned på startmenyen. Her vil det da ligge et ikon som heter Ikoner, når du klikker der, vil alle ikonene poppe opp i et slags poppopp vindu, og du kan velge blandt alle ikonene. Synes denne funksjonen fungerer ganske bra.... Det fungerer nok i alle OS, da et "ikon" ikke er annet enn en snarvei og de kan du lagre hvor som helst Lenke til kommentar
A|exander Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 jeg bare lurer på hvordan i helvete folk kan klare å ha mange ikoner på skrivebordet? Jeg har 4 ikoner totalt: min data, nettverk, papirkurv og en snarvei til en mappe. Dette holder i massevis. Mitt råd er: Rydd på skrivebordet! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 seriøst, rydd på skrivebordet! Eg klarer meg fint med 6 ikoner tilsammen, derav ei mappe med snarveier. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Det går vel an å endre størrelsen på ikonene? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 jeg har 26 eller no ... og det er ca 20 for mange ... på dette bilde kan dere se mitt "skrivebord" jeg skjønner bare ikke hvordan folk kan klare å fylle den opp[/url] Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Dual skjerm skulle gjøre susen. En med ikoner, en med seriøse greier. Skjønner ikke hva du skal med en million ikoner men. Det blir jo umulig å finne frem jo... Selv bruker jeg bare 4-5 ikoner. resten er på tastaturet. OBS: Skjermkort må støtte dual skjerm da. Selv bruker jeg 2 skjermer, en til mirc, msn, osv... den nye gode med nettleser osv.. Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Jeg har ca 20 ikoner, mange av dem er for at jeg ikke skal glemme anti-virus, spyware rydding osv(for jeg rydder oppsterten regelmessig) Lenke til kommentar
QXLNO Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Det er kanskje på tide ja!er Lei av å kjøre i 2058*1536 Går det an å minske ikoner?? du har problemer.... du kan umulig bruke alle de ikonene.... er en grunn for at startmenyen eksisterer... ps.. har 5 ikoner tilsammen på skrivebordet.... KJØP DEG PROSJEKTOR!! Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Er kanskje litt bortkasta penger å kjøpe en ny og større skjerm bare fordi det er fult med ikoner på desktopen din Hvis det er superviktig for deg å ha alle snarveiene/ikonene så anbefaler jeg å lage en mappe på desktopen hvor du putter alt sammen. og vil anbefale deg å eventuelt slette noen av ikonene, du kan umulig ha bruk for alle! Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 jeg skjønner bare ikke hvordan folk kan klare å fylle den opp[/url] Skrivebordet ditt er jo helt proppfullt av noe helt annet enn ikoner, så slutt og klag. Anbefaler en bolle. Lenke til kommentar
corcky Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Jeg har bare ett ikon... (papirkurv) Resten har jeg som "hurtigstart" og på startmenyen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå