Palmer91 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Trykk her, og spill av: Uten Deg (Med Gitarsolo) Låta heter Uten Deg, og er en trist sang som handler om en som mista kjæresten sin pga. kreft. Jeg og en annen kompis skrev teksten og han sang inn. Teksten er ikke basert på en sann historie. Jeg lagde sangen i Reason 4. Konstruktiv kritikk settes pris på. Takk for svar mvh. Palmer. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Jeg føler du er litt mer rock enn hiphop, men ellers likte jeg instrumentene og spesielt gitarsoloen med komp. Hvorvidt det passa inn med halvshabby metaltrommer i denne sangen er en annen sak. Jeg tror kompisen din bør øve litt på å ikke høres så trøtt ut, eller kanskje det er dialekta? (Ikke frekt ment. ) Edit: Ble litt negativt det her, men trommebeaten var forsåvidt vellaget, og pianoet/fløyta var veldig behagelig å høre på. Endret 18. august 2008 av Knofle Lenke til kommentar
indie Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Han som synger hadde ikke no flow eller stemmekontroll whatsoever, men beaten var fet, fortsett å lag musikk, men du bør bytte eller be han kompisen din øve mye. Lenke til kommentar
Palmer91 Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 Han har ikke mye erfaring med å synge inn sanger, og det hele var egentlig bare ment for gøy. Men han har lyst å lære seg å synge skikkelig, så vi får kanskje legge ut en bedre versjon senere, eller en ny sang Angående sangen, så er det en del problemer med lydstyrken diverse plasser, basslyden skulle vært annerledes (blir for grumsette lavt i lydbildet) og bassen med gitarsoloen var egentlig ikke ferdig Hører du etter så er den alt for treig og kjedelig. Har merket disse tinga etter jeg la den ut. Men jeg må takke for gode svar. Negative ting med begrunnelse er bare bra det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå