dor123 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Har mitt trådløse ADSL modem langt unna den stasjonære PC'en min.så det er et hærk og strekke så lang kabel,hva kan jeg gjøre for og ikke miste god ping og hastighet? Hva trenger jeg og kjøpe for og koble opp min stasjonære pc opp mot ADSL modemet trådløst? Lenke til kommentar
brback Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 vet ikke om jeg forsto problemet ditt riktig, for svaret er vel ganske opplagt? å kjøpe et trådløst nettverkskort kan jo være en god ide, trenger vel ikke gjøre mye annet enn å få installert det riktig da Lenke til kommentar
dor123 Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 vet ikke om jeg forsto problemet ditt riktig, for svaret er vel ganske opplagt? å kjøpe et trådløst nettverkskort kan jo være en god ide, trenger vel ikke gjøre mye annet enn å få installert det riktig da Det var det svaret jeg lette etter ja Noen anbefalling av nettverks kort? Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=316910 funker fint slike Lenke til kommentar
brback Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Kan nevne at hvis du bruker 64-bit windows, kan det være en fordel om du finner drivere som virker først. Tror spesielt D-link har vært dårlig på dette tidligere, men skal visst ha forbedret seg litt i senere tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå