spetwols Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hei. Jeg reinstalere xp i går på pcen min. så skulle jeg laste ned driveren til skjermkorte. det er gforce 7800 . så lasta jeg ned og slo pcen av og på. å da fikk jeg en liten kjokk. skjermen viste bare 4bit. det får ike ann å endre noe er det eneste alternative. noen som vet hva som er galt ? Jeg har reinstalert xp mange ganger før å men nå bruker jeg en annan cd. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Det er en viss mulighet for at det er skjermkortet som har tatt kvelden... Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Det er en viss mulighet for at det er skjermkortet som har tatt kvelden... nei det er ikke det siden det er bare når den kommer in på wondows den er sånn da. ikke på starten når den loader xp Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 Det er en viss mulighet for at det er skjermkortet som har tatt kvelden... nei det er ikke det siden det er bare når den kommer in på wondows den er sånn da. ikke på starten når den loader xp ingen som vet hva det er ? må jeg ha drivere til hovedkorte for att det skal funke å Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Er vel i utgangspunktet ganske lurt å legge inn alle driverne. Prøv på nytt, last ned nyeste drivere til rett operativsystem fra Nvidia.com! Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 kan ikke være det alikevel. siden jeg har reinstalert xp mange ganger helt. da har jeg bare laste ned drivere til kjermkorte. men jeg lasta ned en nyere versjon av xp. å da sajka det. xD er det flere drivere jeg skal laste ned på nvidia ? Jeg har bare lasta ned driveren til gfroce 7800 Lenke til kommentar
PerB Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Har du installert ALLE driverne til hovedkortet? Er det riktige drivere du har til skjermkortet? Hva sier 4-bit? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå