Gå til innhold

Headphones til Samsung P2 mp3 spiller

Anbefalte innlegg

Hei.

Er på utkikk etter hodetelefoner til min nye Samsung P2.

Da jeg ikke har peil spør jeg dere ; )

- Skal som sakt brukes til en mp3 spiller.

- Pris kan ligge et sted mellom 1000 - 1500.

- Liker sennheiser (men vet at et pr av dem spiller slik at hele verden kan høre hva du hører på) det vil ikke jeg ha..

- Vil selvfølgelig ha det mest best mulig lyd, men vet at ikke alle mp3 spillere drar de "tyngste" hodesettene.. Er P2 brukbar på dette??

- Er trådløst (blåtann) noe å gå for??

Takk! : )

Sincerely me

PS, liker de litt "store" som f.eks Sennheiser HD 201, er ikke så keen på de små alternativene da jeg ikke liker designen på disse.

Endret av AndersBJ5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Med lydkvaliteten til P2 (or lack there of) har du ikke bruk for det beste av det beste, men klarer seg nok. Vet mang ekommer til å reklamere fælt for HD5xx som de selv har og er sååå fornøyd med, men går ut fra du vil ha en smule portabilitet også. Beyerdynamic DT231 og Audio Technica ATH-ES7 er gode kandidater. Om du vil slå på stortromma kan du jo se på ultrasones HFI780. Blåtann bøær du holde deg unna, ved mindre du gjør som meg og "gjør det sjøl" :p

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar
Med lydkvaliteten til P2 (or lack there of) har du ikke bruk for det beste av det beste, men klarer seg nok. Vet mang ekommer til å reklamere fælt for HD5xx som de selv har og er sååå fornøyd med, men går ut fra du vil ha en smule portabilitet også. Beyerdynamic DT231 og Audio Technica ATH-ES7 er gode kandidater. Om du vil slå på stortromma kan du jo se på ultrasones HFI780. Blåtann bøær du holde deg unna, ved mindre du gjør som meg og "gjør det sjøl" :p

Thanks!

Hvilke Sennheiser sett ville du ha anbefalt da? Synes de ser tøffere ut. (Ja, er litt kresen der) =O)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

ingen av dem. jeg anbefalte de jeg anbefalte med grunn :p ikke at sennheiser er dårlig, bare at jeg synes de jeg nevnte passer bedre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...