CFM Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Ønsker kritikk på dette bildet jeg tok i dag: Slakt i vei Endret 12. august 2008 av gilera Lenke til kommentar
emero Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Eneste jeg reagerer på er at den nederste delen av den nærmeste blomsten er uskarp, men bortsett fra det synes jeg bildet er heeeeeeerlig! tar seg bedre ut jo større du får det i mine øyne. Thumbs up! Lenke til kommentar
Carny Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Det er vel bare smakssak, men jeg ville croppet det litt annerledes (tror jeg). Tror jeg ville tatt bort litt av bunnen, litt av toppen og litt av venstre siden. Fine farger og fin fangst. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Det var et tøft bilde. Tror jeg ville kutta / clona bort de blomstene til venstre, syns de ser vissne ut. En tettere crop tror jeg ikke gjør noen ting Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 bien er vell hovedmotivet, så ville gått for en crop som fremhever den mer Lenke til kommentar
CFM Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Takker Noe slikt da? Endret 13. august 2008 av gilera Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Den siste varianten ble bra komposisjonsmessig, men bien er ikke like bra. I hvert fall var den skarpere og klarere i det opprinnelige bildet. Bildet som sådan likte jeg godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå