Pysj Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hils på Lenovos første Thinkpad med 17-tommers skjerm. Les mer Lenke til kommentar
stormx Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Så jo interessant ut dette, for dem som digger Lenovo hvertfall. Personlig kan jeg ikke fordra designet, men det er en annen debatt.. Skulle tro det gikk an å kombinere touchpad og tegnebrett, eller er det bare meg? Lenke til kommentar
TeaBone Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hei Lenovos første Thinkpad med 17-tommers skjerm. Trivelig. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hvilket vanlig skjermkort er Quadro-kortet sammenlignbart med? Tenker på spillytelse. Skikkelig heftig sleptop, men den burde hatt quad-core prosessor. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 milde himmel! alltid likt thinkpad designet, og denne tar den ett skritt lengre. er en del smør på flesk her da, styrepinne, touchpad og wacom. insanity... men men, som flyttbar (tviler på den holder ut lenge på batteri) grafikkarbeidsmaskin så funker den sikkert genialt Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Personlig liker jeg godt at alle(?) thinkpads har både pinne og pad. Og ser ingen store bakdeler med det heller. AtW Lenke til kommentar
solaN - Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Virker veldig fin. Men er det ikke bedre å ha tegnebrettet ved siden av ? Man har jo med seg veske til pcen uansett. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Personlig liker jeg godt at alle(?) thinkpads har både pinne og padEtter nesten fem års bekjennskap med ThinkPads styrepinne hadde jeg helst sett at de fortsatte å levere PCer uten styrepaden og Windows-tasten (det siste er vel en Linux-greie). Styrepinnen er simpelthen styrepaden overlegen i presisjon og det tar kortere tid å bytte mellom tastatur/styrepinne enn tastatur/styrepad. Men selvfølgelig, det er sikkert uvandt og skummelt for de som aldri har brukt annet enn en styrepad. W700 går stikk motsatt vei, og du må her ha armleddet oppå to forskjellige tasteflatter. Endret 12. august 2008 av Sigmund_Freud Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Me like. Er visst bare å begynne og spare. Likte tegnepaden og talltastatureet best. Lenke til kommentar
stormx Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Liker godt at man slipper å drasse på unødvendig mange ekstra enheter jeg, men touchpad OG tegnebrett var litt unødvendig vil jeg si.. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Say hello to my little.. nevermind. Det ser ut som en ganske mektig utvidelse av Thinkpadserien. En stor skrivebordserstatter med mye kraft. Absolutt ikke noe for meg, men jeg ser klart nisjen denne passer i. Lenke til kommentar
PT Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Skjermen skal også være i stand til å vise 70 prosent av alle RGB-fargene i Photoshop. Hvor mange RGB-farger har så Photoshop? Lenke til kommentar
1915 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 damn... har nettopp kjøpt lenovo med 15.4 skjerm jaja 15.4 er nokk uansett Lenke til kommentar
Brukerkonto inaktiv Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hadde en 386/387 med 8mb ram en gang i tiden. På den tiden var maskinen den eneste som var kapabel til å kjøre AutoCAD, men renderingen gikk rimelig sent. W700 er jo en maskin for spesifikke bruksområder, men dersom 17" og høy ytelse er viktig kan jo dette være en kjekk sak. Som enkelte påpeker er det kanskje i overkant med 3 alternativer - wacom er jo fornuftig for bruksområdet, men jeg er ikke uenig i at "den lille røde" er meget rasjonelt, og at touchpad'en er unnværlig. Jeg stusser litt på startprisen: 16.000 ? Vet ikke hvor den prisen stammer fra ettersom det kan se ut til at prisen for W700 ser ut til å starte på ca 3.000 USD +vat i USA. Det burde indikere 25-27.000 i Norge. Mulig de kommer med lavere spec senere? Lenke til kommentar
lqpl Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Designet har jo ikke nedret seg på over 10 år, de burde i alllefall lage et alternativt design. Lenke til kommentar
formann Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Designet har jo ikke nedret seg på over 10 år, de burde i alllefall lage et alternativt design. Tenker du på utsendet eller den praktiske utformingen? Det er en god grunn til at de år etter år beholder designet. Hadde det vært bedre med lilla plastikk? Eller kanskje litt plexi med masse LEDs rundt om? Eller tenker du på glatte overflater noe ala Apple? Thinkpad er et verktøy, ikke glem det Endret 12. august 2008 av formann Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Personlig liker jeg godt at alle(?) thinkpads har både pinne og padEtter nesten fem års bekjennskap med ThinkPads styrepinne hadde jeg helst sett at de fortsatte å levere PCer uten styrepaden og Windows-tasten (det siste er vel en Linux-greie). Styrepinnen er simpelthen styrepaden overlegen i presisjon og det tar kortere tid å bytte mellom tastatur/styrepinne enn tastatur/styrepad. Men selvfølgelig, det er sikkert uvandt og skummelt for de som aldri har brukt annet enn en styrepad. W700 går stikk motsatt vei, og du må her ha armleddet oppå to forskjellige tasteflatter. angående windows tasten så kunne dem i det minste ha fjernet windows logoen utover det så er det en helt grei tast når en har fått den satt opp som meta i x.org Lenke til kommentar
FPSdag Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Designet har jo ikke nedret seg på over 10 år, de burde i alllefall lage et alternativt design. Tenker du på utsendet eller den praktiske utformingen? Det er en god grunn til at de år etter år beholder designet. Hadde det vært bedre med lilla plastikk? Eller kanskje litt plexi med masse LEDs rundt om? Eller tenker du på glatte overflater noe ala Apple? Thinkpad er et verktøy, ikke glem det Er vel mulig å utvikle designet uten å ta i bruk led og plexi.. Jeg sliter å se for meg en grafikker eller fotograf drasse rundt på denne... Bare fargevalget på knappene får meg til å styre unna... Lenke til kommentar
se# Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Skjermen skal også være i stand til å vise 70 prosent av alle RGB-fargene i Photoshop. Hvor mange RGB-farger har så Photoshop? Der har nok journalisten blandet litt. Det burde stått 70% av aRGB, og det er jo et fargerom og har ingenting med Photoshop å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå