Bear^ Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Ikke diss kjøttdeigen, den er en viktig metafor Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Ikke diss kjøttdeigen, den er en viktig metafor Skal gi deg at den ikke er den mest oppbrukte metaforen på kjøpsloven.....(men det er kanskje en grunn for det) Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 last til du stuper.. skal være rimelig sær om samvittigheten tynger deg ned og hindrer deg i å laste ned 10+ år gamle spill.. gi nå beng i om det er ulovlig, herregud Indeed. Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Som sagt før, så er de aller fleste spill til GBA, N64, NES osv. ulovlige å laste ned fra nettet. (Med unntak av VC.) Jeg tror det finnes spill til N64 som er lovilge å laste ned gratis og spille på PC, men jeg tror ikke de spillene er noe å satse på. På en annen side, så tror jeg ikke du blir busta dersom du laster ned et N64 spill. Jeg har aldri hørt om noen som har blirt busta for å laste ned spill før. (i hvert fall ikke gamle nintendo spill.) Men det er fortsatt ulovlig, så du må ikke spørre her på forumet hvor du kan laste ned slike spill. EDIT: Det med kjøttdeigen og TV'en: Dersom du skal kreve en ny, må du vise til at den gamle er ubrukelig. Dermed kan du få EN ny. Dersom du har et spill som er ødelagt, laster ned ett nytt ett, og mener du har gjordt noe lovlig, så blir det slik: Du har (sansynligvis) ikke vist til selgeren at spillet er ødelagt, det er ingen som kontrollerer at du kun laster ned kun det spillet som var ødelagt, og ingen andre, og når du laster ned et spill, kan du kopiere det så mange ganger du vil og dele ut eksemplarer til alle som vil ha. Derfor blir det helt annerledes enn med kjøttdeig og TV. Endret 18. august 2008 av Hanky_ Lenke til kommentar
JohnJuzi Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Jeg spiller Amiga spill på Mac'en min og har ingen dårlig skyldfølelse for det. Det er jo positivt at folk vil spille retro-spill. Det betyr at produsentene har gjort en god jobb. De fleste spillene er uansett abandonware (http://en.wikipedia.org/wiki/Abandonware) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå