allergisk72 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Årets vintersport sesong er jeg redd kan bli noe rørende og vemodig. Kjell Kristian Rike som i årevis har delt sine største idrettsøyeblikk med hele landet er borte. Hvem vil få den umulige oppgaven å ta over sendingen med John Herwig Carlsen? Det blir som på hoppspråket å hoppe etter Wirkola. Med sin forståelse for spesielt langrenn og skiskyting, har Rike tatt meg med på en rekke spennende og minnerike konkurranser, helt siden jeg var barn. For det var med ekte følelser Rike lot seg engasjere med av prestasjoner i løypa, han fikk med seg alt og videreførte dette til hele landet. Rike og Carlsen var NRKs svar på Knoll og Tott, i år er det bare Tott Carlsen med sine limricker av de to som lar seg engasjere fra kommentatorbua. Kjenner jeg Rike rett, vil han nok være tilstedet i år og. Endret 14. august 2008 av allergisk72 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
gebhardt Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Kommer sikkert til å flytte Ola Lunde i fra felten ved standplass med den lille sjarmerende blinken sin og inn i varmen i kakebua til Carlsen. Så at Lunde kommenterte leirdueskyting i OL, det hadde vel Rike tatt seg av hvis han hadde vært med oss. Jeg er redd dette kommer til å bli mange sentimentale sportslørdager- og søndager i vinter. En legende glemmes ikke så lett. Uansett så ville dette ha passet bra for elevene ved videregåendeskole som er så uheldige å få Lunde som lærer. Han er alltid med NRK på vinterstid og sommer er nå sommer og da er det jo skolefri. Hadde han selv som historielærer for mange år siden. Som han selv ville sagt; kantbom. Virket omtrent som meg på den tiden, ikke noe særlig forberedt til timen men han er i sitt ess når han får stå på standplass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå