Fedme Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Gratulerer k-ryeng, sett deg noen ganger før. Lenke til kommentar
ArcticMonkey^ Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Gratulerer k-ryeng, lykke til med jobben :-D Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Neida, det betyr bare at DJ_Dark nesten garantert slipper unna bråk med meg ;-) Ikke korrumper deg for så lite. Bestikkelser starter på fem siffer. Velkommen til teamet! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Norges egentlige hovedstad indeed. Jeg aner at noen (Dotten), i likhet med undertegnede, har vært på velkomstseremoni for nye UiB-studenter i Grieghallen i dag. Edit: Kanskje ikke, årsmodellen tatt i betraktning. Men dette med Norges egentlige hovedstad var en running joke under en av talene. Årsmodell? Dotten har startet opp på UiB han, du får se om du finner han før han finner deg Lykke til k-ryeng! Endret 14. august 2008 av TSP Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Ikke korrumper deg for så lite. Bestikkelser starter på fem siffer. Velkommen til teamet! At han ikke har sett meg er jo bare et tegn på at vi sjelden krysser våre stier. Og da er også sjansen for at jeg modererer ham mindre :-) Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Ikke korrumper deg for så lite. Bestikkelser starter på fem siffer. Velkommen til teamet! At han ikke har sett meg er jo bare et tegn på at vi sjelden krysser våre stier. Og da er også sjansen for at jeg modererer ham mindre :-) Det er lov å være en drittsekk. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Ja, gratulerer. Spør du meg så var det jaggu F på tide Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Aldri hørt om fyren, men grattis likevel Slike kommentarer er som kniver i hjertet. Jeg har hørt om k-ryeng! Her er forresten sparkene jeg fikk i min velkomsttråd, kjente navn: Grattis! Har heller ikke støtt på JohndoeMAKT... hvilken del av forumet er han aktiv i? Grattis Robbie! JohndoeMAKT? Har aldri kommet over brukeren faktisk.. Sånn går det vet du. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 allerede hatt mitt første møte med fyren tydligvis enda en streng moderator. lykke til videre Lenke til kommentar
Refi Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Gratulerer,og lykke til med moppen. Lenke til kommentar
blecky Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 gratulerer ja altid morsomt og rykke opp til staff teamet vet jeg men jeg er uenig i en ting med moderator reglene fordi man mo ikke være 18 eller mer for og være en god moderator , greit jeg er 19 men på siden min har jeg en moderator som er 15 år og han gjør mer en bra nok jobb spør du meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Gratulerer! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Kjekt å ha enda en av "våre" i moderatorteamet. Nå blir det kanskje orden på BK i henhold til de nye reglene der. Grattis (selv om det er en liten stund siden du startet ditt nye virke her på forumet). Lenke til kommentar
Essem Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Yey, k-ryeng slettet et innlegg jeg rapporterte. For en strålende moderator Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Fint med flere foto-moderatorer. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå