Dotten Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Det var en sen aften regnet igjen dalte ned over Bergen. Byen, som landets egentlige hovedstad, var da igjen var å finne i sitt rette element etter at den i lang tid badet seg i sol og skyfri himmel. Det var da en due landet ved min side, så heldig å ha unnsluppet grillens vrede. Den sa ikke klu eller klukk, men et ømt og rolig krrrryyyeng krrrryyyeng. Hva som feilte den er en gåte i seg selv, men et tegn var det så absolutt. k-ryeng fikk derfor utdelt sin kappe, uniform og magiske mopp for å kunne gi sitt bidrag til et rent og pent forum. Han ønskes velkommen og vi er glad han sa seg villig til å bidra! Om du lurer på om det er mulig at duen neste gang klukker ditt navn og hva du eventuelt må gjøre for å oppleve det, så kan du klikke her?. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Norges egentlige hovedstad du Gratulerer til den nye moppehjelpen! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Aldri hørt om fyren, men grattis likevel Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Aldri hørt om fyren, men grattis likevel Slike kommentarer er som kniver i hjertet. Jeg har hørt om k-ryeng! Her er forresten sparkene jeg fikk i min velkomsttråd, kjente navn: Grattis! Har heller ikke støtt på JohndoeMAKT... hvilken del av forumet er han aktiv i? Grattis Robbie! JohndoeMAKT? Har aldri kommet over brukeren faktisk.. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Norges egentlige hovedstad indeed. Jeg aner at noen (Dotten), i likhet med undertegnede, har vært på velkomstseremoni for nye UiB-studenter i Grieghallen i dag. Edit: Kanskje ikke, årsmodellen tatt i betraktning. Men dette med Norges egentlige hovedstad var en running joke under en av talene. Endret 12. august 2008 av MiSP Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Rett man for jobben. Gratulerer k-ryeng! Mvh, Beej80 Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Gratulerer, måtte all din fritid fylles med slaveri. JohndoeMAKT: Lenke til kommentar
hernil Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Så i tråden til den nye fotoutfordringen at det var en moderator jeg aldri hadde sett der. Nysgjerrig som jeg er klikket jeg meg inn på visningsnavn-historikken men ingenting å finne der. Jeg klikket meg dermed videre til forsiden for å se om det var noen annonseringer fra godeste Dotten, og jammen meg var ikke tittelen " k-ryeng ny brukermoderator". Nei jeg har ikke sett mye til deg før (mest fordi jeg ikke er så mye innom fotodelen), men i likhet med JohndoeMAKT så tror jeg du ikke bare overlever, men kommer til å gjøre en god jobb. Gratulerer! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Enda flere moderatorer i fotoforumet, huff... Aetius, Super8, Simen1, K-ryeng og Alastor... Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Enda flere moderatorer i fotoforumet, huff... Aetius, Super8, Simen1, K-ryeng og Alastor... Er ikke det bare bra da, vi må jo få overholdt de nye reglene Er jo ikke sånn at det blir strengere moderering, men de tingene som ER, blir tatt tak i raskere. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Ja, og i tillegg er jo flere av de modsa som nevnes nesten som å anse som et virus på hele forumet. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Aldri hørt om fyren, men grattis likevel Slike kommentarer er som kniver i hjertet. Jeg har hørt om k-ryeng! Neida, det betyr bare at DJ_Dark nesten garantert slipper unna bråk med meg ;-) Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Grattis! Trodde du hadde vært det lenge jeg.. Virkelig på tide i hvertfall! Bare ikke moderer ihjel stemningen i chattetråden ;p Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Enda flere moderatorer i fotoforumet, huff... Aetius, Super8, Simen1, K-ryeng og Alastor... Hehe, sånt som skjer ;-) Slapp av - jeg har ikke begynt for å pese deg ytterligere. Regner med de andre har mer enn nok oppsyn på deg som det er :-) Endret 13. august 2008 av k-ryeng Lenke til kommentar
ElGorillos Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Dette forklarer jo bedre hvorfor du plutselig var blitt en moderator - i en tråd under BK. Gratulerer så mye k-ryeng! EG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå