Gå til innhold

k-ryeng ny brukermoderator

Anbefalte innlegg

Det var en sen aften regnet igjen dalte ned over Bergen. Byen, som landets egentlige hovedstad, var da igjen var å finne i sitt rette element etter at den i lang tid badet seg i sol og skyfri himmel. Det var da en due landet ved min side, så heldig å ha unnsluppet grillens vrede. Den sa ikke klu eller klukk, men et ømt og rolig krrrryyyeng krrrryyyeng. Hva som feilte den er en gåte i seg selv, men et tegn var det så absolutt. k-ryeng fikk derfor utdelt sin kappe, uniform og magiske mopp for å kunne gi sitt bidrag til et rent og pent forum. Han ønskes velkommen og vi er glad han sa seg villig til å bidra!

Om du lurer på om det er mulig at duen neste gang klukker ditt navn og hva du eventuelt må gjøre for å oppleve det, så kan du klikke her?. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Aldri hørt om fyren, men grattis likevel :)

Slike kommentarer er som kniver i hjertet. :(

Jeg har hørt om k-ryeng!

Her er forresten sparkene jeg fikk i min velkomsttråd, kjente navn:

Grattis! :) Har heller ikke støtt på JohndoeMAKT... hvilken del av forumet er han aktiv i? :)

Grattis Robbie! JohndoeMAKT? Har aldri kommet over brukeren faktisk..
Lenke til kommentar

Norges egentlige hovedstad indeed. :) Jeg aner at noen (Dotten), i likhet med undertegnede, har vært på velkomstseremoni for nye UiB-studenter i Grieghallen i dag. :wee:

Edit: Kanskje ikke, årsmodellen tatt i betraktning. Men dette med Norges egentlige hovedstad var en running joke under en av talene.

Endret av MiSP
Lenke til kommentar

Så i tråden til den nye fotoutfordringen at det var en moderator jeg aldri hadde sett der. Nysgjerrig som jeg er klikket jeg meg inn på visningsnavn-historikken men ingenting å finne der. Jeg klikket meg dermed videre til forsiden for å se om det var noen annonseringer fra godeste Dotten, og jammen meg var ikke tittelen " k-ryeng ny brukermoderator".

Nei jeg har ikke sett mye til deg før (mest fordi jeg ikke er så mye innom fotodelen), men i likhet med JohndoeMAKT så tror jeg du ikke bare overlever, men kommer til å gjøre en god jobb. Gratulerer! :)

Lenke til kommentar
Enda flere moderatorer i fotoforumet, huff...

Aetius, Super8, Simen1, K-ryeng og Alastor...

Hehe, sånt som skjer ;-)

Slapp av - jeg har ikke begynt for å pese deg ytterligere. Regner med de andre har mer enn nok oppsyn på deg som det er :-)

Endret av k-ryeng
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...