Muss Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg har hatt boxen i ca 3 år nå.. en dag satt jeg og spilte helt vanlig da plutselig bildet forsvant. Når jeg starter boxen får jeg kun lyd. Jeg har prøvd forskjellige kabler og forskjellige tv'er. Noen som vet hva dette kan være? Øyvind Lenke til kommentar
Lernes Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Du kan jo ringe til Microsoft og spørre de! Hørtes litt mystisk ut.. Har du prøvd med VGA kabel ? Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Skjermkortet som har tatt kvelden kanskje? Lenke til kommentar
Muss Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Spørs om det ikke er det som har skjedd.. har prøvd alt av kabler, men ingenting funker. Kjipern. Noen som vet hvor det er rimeligst å få tak i en ny konsoll?(helst flashet/chippet) Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 qxl.no er vel det første som faller meg inn. Skjønner ikke hvorfor du vil ha det men det skal jeg ikke legge meg oppi Lenke til kommentar
Muss Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 heh.. nei vetta faen.. hvorfor ikke? ps3 istedet? Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Nei for all del, hold deg til 360 hvis du liker den, det gjør hvertfall jeg. Har PS3 men bruker den sjelden. Jeg hadde en moddet Xbox (ikke 360), med massevis av spill på HDD, men jeg fikk følelsen av å ikke spille spillene 'på ordentlig' hvis du skjønner hva jeg mener. Har dessuten hørt at man kan bli bannet fra XBL på livstid dersom man blir avslørt i å bruke piratkopier etc.. Endret 12. august 2008 av This is David Lenke til kommentar
Muss Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 ikke piratkopier.. backups Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Ja, eller 'privatkopier', slik det ble snakket om i en annen tråd her på forumet, husker ikke hvilken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå