Alexander Schindler Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Ingen morshyllest. Les mer Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Mulig min Rammstein studiofavoritt. Men Nazistspekulasjoner, er som å lugge i gammelt hår. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Neeeeei...det er jo ikke Mutter som er klassikeren. Det er Sehnsucht, den som kom før Mutter. Mye bedre låter der, tittillåten er fantastisk Det var vel Du Hast som var det store kommerse gjennombruddet deres og. Sehnsucht live Se filmen hos Youtube Den har den deilige stakkato-rytmen Rammstein er så gode på. Refrenget starter rundt 1:50 Endret 12. august 2008 av Bytex Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) "Du Hast" er fra Sehnsucht. Jeg kan ha misforstått ... Endret 12. august 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Ja, faktisk jeg som surra. Enda ett eksempel på at Mutter ikke er "klassikeren" hvertfall. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg liker veldig godt live-CD/DVD ”Live aus Berlin”. Alle sangene blir så mye tøffere enn hva de er på studioalbumet. Noe som ”Sehnsucht” presenterer godt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Annbefaler alle som liker Rammstein til å ta en liten titt på Rammsund, den Nynorske varianten av Rammstein. Ellers er Rammstein kjempemoro å høre på, etter man har fått tekstene oversatt. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 God artikkel. Liker i grunn Rammstein veldig godt. Simplistisk, tungt og fengende. Mutter er en veldig god plate, spør du meg, men Du Hast (fra Sehnsucht) har en spesiell plass i hjertet mitt som den første Rammstein-låta jeg hørte som ung og fremadstormende metall-nyter. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Mutter er helt klart Rammstein's beste album tett fulgt av Reise reise. Btw, noen som vet når de kommer med nytt album? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Unnskyld, men jøss til skrivefeil? Og hvilken ballade skal du lese tittelen baklengs på? Endret 12. august 2008 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Alexander Schindler Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Unnskyld, men jøss til skrivefeil? Og hvilken ballade skal du lese tittelen baklengs? Hvilken ballade du skal lese tittelen bakleng på? Nebel, eller Leben da om du vil.... Lenke til kommentar
athorb Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Unnskyld, men jøss til skrivefeil? Snakker du om artikkelen? For den er kjemisk fri for skrivefeil. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Unnskyld, men jøss til skrivefeil? Snakker du om artikkelen? For den er kjemisk fri for skrivefeil. Jeg fant heller ingen. Gi eksempler? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Herlig sang. Men som alltid er det noen som er fanatiske til rammstein, og det fører til motstandere (noe av det samme som skjedde med Pantera og Tokio hotel). Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Unnskyld, men jøss til skrivefeil? Snakker du om artikkelen? For den er kjemisk fri for skrivefeil. Unnskyld, men jøss til skrivefeil? Snakker du om artikkelen? For den er kjemisk fri for skrivefeil. Jeg fant heller ingen. Gi eksempler? Hey, hey. Se på klokkelslettene. De har blitt rettet nå. Jeg er nemlig ganske, ganske sikker på at Adios manglet istad. Den andre halvdelen av "Mutter" inneholder blant annet sangene Spieluhr, Adios og Nebel. Men, uansett. Kjempefin anmeldelse! Elsker albumet, men også at Sehnsucht er bedre. Endret 13. august 2008 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
athorb Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Jaja, men jeg kan ikke huske noen da jeg leste artikkelen klokka halv tre. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg er nemlig ganske, ganske sikker på at Adios manglet istad. Det er riktig. Fantastisk låt btw. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Jeg er helt enig i at de tidligere har bedre sanger, men Mutter er vel kanskje et litt mer folkelig album med roligere låter og kanskje derfor Kulturo valgte den ut til avstemmingen som ble holdt her. Uansett så har jo Rammstein genial musikk og tekster. Sangene blir jo mye bedre og ikke minst morsommere når man forstår innholdet. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Ahh, Mutter. Har gode minner fra det albumet, det var vel det første jeg kom over av Rammstein før jeg senere gikk gjennom resten av diskografien. Det begynner jo å bli noen år siden nå.. Har heller ikke hørt på albumet på noen år, men det har nok ikke tapt seg på noen måte. Edit: Jeg lurer på hvor mange som startet sin reise inn i metal-verdenen med Rammstein..? Endret 14. august 2008 av fargoth Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Jeg begynte å høre på dem i tiårsalderen. Rammstein var begynnelsen på min metallreise. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg