jpsalvesen Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Årsaken er at folk legger følelser i de merkeligste ting. De elsker til og med døde ting slik andre elsker sine barn. At de klarer å utvikle så sterke følelser for en teknisk dings er for meg uforståelig. Eller å elske et usympatisk, multinasjonalt konsern? Helt ubegripelig. Jøss, piper det i hjørnet? Noen som kan oversette til moderne norsk? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 De som roper høyest er de som har mest å vise til... Lenke til kommentar
Carny Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 De som roper høyest er de som har mest å vise til... Vet ikke om jeg misforstod deg der, men jeg har hørt en annen vri på det du sa: "Den som roper høyest er den med minst på hjertet" Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Årsaken er at folk legger følelser i de merkeligste ting. De elsker til og med døde ting slik andre elsker sine barn. At de klarer å utvikle så sterke følelser for en teknisk dings er for meg uforståelig. Eller å elske et usympatisk, multinasjonalt konsern? Helt ubegripelig. Jøss, piper det i hjørnet? Noen som kan oversette til moderne norsk? Noen som kan oversette dette til forståelig norsk? Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Det er et ordtak som sier: "Tomme tønner romler mest." Kan sikkert brukes i/om denne typen diskusjoner også. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Var det ikke jeg som ropte høyest? Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Årsaken er at folk legger følelser i de merkeligste ting. De elsker til og med døde ting slik andre elsker sine barn. At de klarer å utvikle så sterke følelser for en teknisk dings er for meg uforståelig. Eller å elske et usympatisk, multinasjonalt konsern? Helt ubegripelig. Jøss, piper det i hjørnet? Noen som kan oversette til moderne norsk? Noen som kan oversette dette til forståelig norsk? Det er en referanse til vårt kjære folkeeventyr om den sjuende far i stua. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Oki.... og hva er det som er for gammeldags skrevet her? Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Oki.... og hva er det som er for gammeldags skrevet her? Du snakker om noe greier om at merkevarer og sånt er satt høyt pris på. Jeg sier bare "har du lyst, har du lov". Og mitt 12-60 må du vri fra mine clammmy, cold, gadgetlusting hands. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå