Ekko Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hei Bor i rekkehus, og jeg er nummer 9 i rekken med husnummer 13, altså 13 I. MEN problemet mitt er at jeg ikke har funet noe sted de selger bokstaver "høyere" enn F. Noen som vet om steder som selger bokstaver fra G-K? Helst ganske enkelt børstet stål-bokstav. Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg ville sjekket med en jernvare-butikk,eventuelt en båtforhandler. Mange båter har slike bokstaver til å skrive navnet på båten :-) Lenke til kommentar
knetrom Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 I verste fall bestiller du herfra (verste fall for de er en del dyrere enn en masseprodusert bokstav) http://www.funplate.se/ Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Helst ganske enkelt børstet stål-bokstav. Hva med å kjøpe et ett-tall til og file litt på det? Eller en random blikkenslager ville fikse det for en rimelig penge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå