pat2004 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hei! Jeg vil først og fremst si at jeg vil høre de proffes mening nå Skal ha en ny MP3- eller M4A(itunes)-spiller til min bedre halvdel. Jeg er ute er noe som holder. Hun liker som alle andre damer pent design osv, og foreslo Ipod av noe slag med en gang. Jeg er ute etter litt mer kombinasjon, og ønsker å kjøpe til henne noe som har bra holdbarhet, kvalitet(god lyd, bass osv), god plass(GB) og pent utseende. Det jeg har hørt: Creative var gode før men sliter med lyden. Apple sin Ipod er fin, men lyden er ikke så god...Sony er visst bra, og i7, men jeg kjenner ingen av dem. Det jeg selv mener om Apple og Ipod: Synes de er sære med tanke på synking med itunes og formatet deres og alt det der. Har ingen formening om lyden. Likevel, det er ikke jeg som skal ha den så min mening om særhet skal ikke telle. På den annen side stoler hun på min vurdering av kvalitet... Hva synes dere som er proffe på alt dette? Hva bør jeg velge? God lyd med bassgjengivelse, utseende og holdbarhet er viktig! Er takknemlig for svar, og har du en god mening om dette så ikke nøl med å svare Lenke til kommentar
AndersBJ5 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Samsung P2 Endret 12. august 2008 av AndersBJ5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Om du er ute etter en spille rmed godt utseende, er det ikke proffer du skal snakke til, da er det skullcandy gjengen av fjortisser på forumet. Få spilelre laget av skikkelige merker er direkte stygge, og hvis du virkelig setter så stor vekt på noe så ubetydelig så prioriterer du på linje med normale forbrukere og ikek proffbrukere. Lenke til kommentar
pat2004 Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 Om du er ute etter en spille rmed godt utseende, er det ikke proffer du skal snakke til, da er det skullcandy gjengen av fjortisser på forumet. Få spilelre laget av skikkelige merker er direkte stygge, og hvis du virkelig setter så stor vekt på noe så ubetydelig så prioriterer du på linje med normale forbrukere og ikek proffbrukere. Som sagt, hadde det vært til meg hadde jeg prioritert utseende mindre og heller tenkt på lyden. Men det er jo til min bedre halvdel og hun vil gjerne ha litt utseende også, mens jeg anbefaler henne god lyd. Det er altså en kombinasjon jeg er ute etter, og det er vel forståelig, er det ikke det da? Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Sony A8**. Pent design, bra menysystem, følger med ok plugger, strålende batteritid, mer enn middels god lyd. Bytta nettopp ut min Meizu M6SL mot en sånn en. Fornøyd så langt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå