Jimmy Pop Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Ikke det at jeg er så veldig stolt av det, men jeg synes Grandiosa topper listen. Og da tenker jeg på alt, som pris, tilbredning smak og ikke minst, næringsinnhold... Men annet enn grandis: Kjøttkater, taco, pizza (peppes, dolly, svingen eller hjemmelaget), hamburger. Jeg er jo en gentleman, så da må jeg jo spise som en. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 20. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2003 Ingen som foretrekker biff/eller pepperbiff *sikle* med bernaise og stekte poteter?? skuffa Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Ahh, sikle Laksepatè til forret Helstekt indrefile med rødvinssus og fløtegratinerte poteter (kommer alltid noe grønt å ødelegger, trenger ikke det) til hovedrett Sjokolademousse (eller hvbordan nå det skal skrives) til dessert. Drikke? tja, iskald cola fra glassflaske med en sitronskive er klassiker... (lurer på om jeg må dra med en sitron til TG) Faen nå ble jeg sulten, ahh fikk lappen i går, råne ned å kjøpe digg..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå