dimiles Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Hva er drømmemiddagen? Du kan ta med middag, dessert og drikke. Her ville det kanskje vært biff med bernaise , stekte poteter med rømme og litt sitron og en iskald cola (les glass) Må få med meg gode retter og prøve vet dere :smile: Mvh Jens Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Selv liker eg potet mos med nakkekotteleter og mamas speial saus. Desert liker eg noen mama lager som eg ikke husker navnet på. Jaja Vi for se kor lenge denne tråden lever Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Forret er hvertfall asparges (m saus, husker ikke navnet men) med parmaskinke og vannmelon ved siden av . Middagen må jeg tenke mer på. Er så mye godt å velge mellom :wink: Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2003 Selv liker eg potet mos med nakkekotteleter og mamas speial saus. Desert liker eg noen mama lager som eg ikke husker navnet på. Jaja Vi for se kor lenge denne tråden lever jeg ville ikke sett på denne tråden som ren spamming da. var det rettet til meg eller moderatorene snowDOG_?? Lenke til kommentar
corcky Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Pinnekjøtt med tilbehør og riskrem til dessert. Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Pinnekjøtt med tilbehør og riskrem til dessert. WOOOOOOOOOOOOT ME har ein vinnar!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Selv liker eg potet mos med nakkekotteleter og mamas speial saus. Desert liker eg noen mama lager som eg ikke husker navnet på. Jaja Vi for se kor lenge denne tråden lever jeg ville ikke sett på denne tråden som ren spamming da. var det rettet til meg eller moderatorene snowDOG_?? kem tror du? Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Grandiosa Cola 200gr melkesjokolade :-S .. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Uff ble sulten nå. idag var det noen dårlig bønner og noe greier til middag. Skal se om eg ikke finner tricolor is Lenke til kommentar
EC Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Tandoori chicken (TORO). Oppskrift á la yummy: 400g kyllingbrystfilet skjæres i grove strimler. Legg i marinaden i minimum 1 time Sett på risen, 12-14 minutter. HUSK LOKK! Rør om av og til for å "lufte" risen, så svir den seg ikke. Stek på STERK varme - det hindrer at kjøttet blir tørt. Trekk panna av plata og bland sausepulveret med kjøttet. Tilsett vann og kok opp. Skru ned plata Bland inn Creme fraiche (1 liten eller 1/2 stor boks). La det putre i 10-15 minutter Serveres med brød. En ekte YUMMY! Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Spiste så mye is her en dag for noen måneder siden.. nå blir jeg kvalm bare jeg ser is :o --------- Beste maten må være pizza fra Dolly's. Nr. 13. Fredag: Pepperonipizza med masse ost!! med en Coca Cola! DET er digg det. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 middag: 1 pk Pariserpizza (2 båter i en pakke). 1/2L isTe Fersken. eller: satan sprute stor form med Lasagne, ris, ketchup og en stor dose med hamburgerdressing! + noe å drikke. snax: 1 stk 100g PistasjNøtter 1/2L isTe Fersken. Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 En ordentlig god spicy kebab..... men det var før, helt til jeg ble fortalt at kebabkjøtt er sølevann med stivelse...... var noe som stemte ved det syns jeg... så nå er det taco om vintern, og reker om sommern *serru* Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Noe av det beste man får til middag er tyvfisket laks man steker i folie sammen med mange forskjellige grønnsaker i ovnen. mmmmm.. Det er sinnsykt godt. Eneste fisken jeg liker. Lenke til kommentar
Erlend Oftedal Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Desserten er dronnin maud pudding... Middagen.....hmm....kanskje elgsteik med hjemmelaget saus (fra scratch) og hasselback poteter Lenke til kommentar
lperik Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Drømmemiddagen. Måtte blitt å dratt på båttur med dama og kjøpt ferske reker på brygga. Sitti i solnedgangen med en iskald pils og pilla ivei med loff og majones til. mmm /me gleder seg til sommern! Lenke til kommentar
lauking Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Kinamat. Oppskriften finner du her Lenke til kommentar
eught Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Krydret kylling, pommes frites og bernaise-saus. Til dessert rød gele med vaniljesaus. Drikke tar jeg et par glass med cola, som ikke har vært på plastflaske, men kommer direkte fra glassflasken. Lenke til kommentar
M-lady Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 *Arhhh... vann i munnen* Forrett: enten parmaskinke med melon eller Carpaccio (syltynnt skåret kjøtt med parmasan og urter) Hovedrett: Lammekjøtt med poteter og grønnsaker. Elgkjøtt er også nyyyydelig! Og alt smaker bedre fra grillen... Dessert: Mors hjemmelagde sjokolademousse. Ingen tvil!! Drikke: en god rødvin til maten og en Irish Coffee til desserten... edit: drikke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå