Equilibrium Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hei! Jeg er noob innen telemarkedet, men har innsett at mobilbruken stadig øker og kontantkort blir fort dyrt og stressende for meg å ha. Derfor lurer jeg på både ny tlf og abonnement. Har sett litt på One Call Faktura, hva skjer etter jeg har bestilt abonnementet der? Vil beholde mitt gamle nr, så jeg lurer på om jeg blir uten tlf noen dager etter jeg har bestilt? Hvordan er dette? Samtidig spør jeg om ny tlf, er det smart å kjøpe tlf separat fra nettet uten abonnement? One Call selger jo ikke mobiler med abonnementet sitt. Takker for svar. Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Du kan kjøpe tlf med abonnomentet men da er det fast månedspris. Dette kan du gjøre etter du har blitt medlem på siden deres. Du kan også beholde ditt gamle nummer Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 sjekk ut telepriser.no der kan du fylle ut ditt forbruk, og se hvilket abbonemang som bligr billigest for deg. Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg ville anbefalt onecall, aldri hatt lavere tlf regninger. Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Du kan kjøpe tlf med abonnomentet men da er det fast månedspris. Dette kan du gjøre etter du har blitt medlem på siden deres. Du kan også beholde ditt gamle nummer Jeg finner ikke noen mobiler som One Call selger med abonnement. Bli medlem på siden? Hvor på siden regger man? Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Du kan kjøpe tlf med abonnomentet men da er det fast månedspris. Dette kan du gjøre etter du har blitt medlem på siden deres. Du kan også beholde ditt gamle nummer Jeg finner ikke noen mobiler som One Call selger med abonnement. Bli medlem på siden? Hvor på siden regger man? Mulig du må bli medlem før du kommer inn på siden. Men du får da valget mellom flere telefoner. Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hei! Jeg er noob innen telemarkedet, men har innsett at mobilbruken stadig øker og kontantkort blir fort dyrt og stressende for meg å ha. Derfor lurer jeg på både ny tlf og abonnement. Har sett litt på One Call Faktura, hva skjer etter jeg har bestilt abonnementet der? Vil beholde mitt gamle nr, så jeg lurer på om jeg blir uten tlf noen dager etter jeg har bestilt? Hvordan er dette? Samtidig spør jeg om ny tlf, er det smart å kjøpe tlf separat fra nettet uten abonnement? One Call selger jo ikke mobiler med abonnementet sitt. Takker for svar. Hvilket abonnement blir billigst for deg når du taster inn ditt forbruk på Telepriser.no? Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Mtu like foran One Call. Hvis jeg bestiller Ab. kan jeg fortsette å bruke kontantkortet til det er tomt for å så sette inn SIM-kortet fra One Call/MTU og fortsette der? Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Det tar ca 14 dager og portere et nummer. Du vil få en dato fra den nye operatøren din om når du skal bytte SIM-kort. Frem til denne datoen kan du bruke kontantkortet ditt. Etter denne datoen kan du kun bruke det nye SIM-kortet. Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Vel, Helst hadde jeg ventet med å bestille noe som helst fra MTU/One Call, etter som det for tiden bare har vært problemer med dem. Hadde jeg vært deg, hadde jeg ventet i minst et år til før jeg hadde bestilt mobil-abonnement hos dem, siden de stort sett er ny i mobil markedet. Hvor på listen kommer Tele 2 Sheriff på Telepriser-kalkulatoren? Jeg hadde valgt Tele 2 Sheriff fremfor MTU/Onecall. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 One Call er da slettes ikke nye på mobilmarkedet. Hørt mye positivt om dem! Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Onecall hadde en del problemer i starten. men har ikke hatt problemer på 9 måneder nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå