magnkra Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Noen som tror HTC Diamond kommer til å falle ned til f.eks mellom 4100 og 3800 snart? Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Vansklig for oss å spekulere i om prisen kommer til å falle Skulle jeg tippet, vil jeg anta at prisen kommer til å gå ned om ikke så lenge ja, mobilene bruker å gå ned litt en tid etter release. Noen fortere en andre Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Jeg har ikke tro på noe særlig prisfall på Diamond, Touch Cruise, Touch pro og touch syntes jeg alle har holdt seg bra i pris.. så jeg tror diamond kommer til og holde seg ganske bra.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 De pleier å holde seg ganske bra i pris en god stund. Når nye modeller begynner å nærme seg setter prisen ned. Se bare på HTC TyTn II. Den kom for ca. 1 år siden og den har ikke synket veldig mye i pris. Lenke til kommentar
Achelous Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Touch Cruise, Touch pro og touch syntes jeg alle har holdt seg bra i pris.. Litt flisespikkeri..... men at touch pro holder seg i pris er vel kanskje ikke så rart siden den ikke har kommet enda.. Men uansett så tror jeg ikke vi vil se noe stor prisnedsetting på en stund.. Siden den ikke bare har blitt populær i smartphone/winmobile miljøet, men også hos de "vanlige brukere", så vil sikkert HTC melke den kua så mye som mulig.... Endret 15. august 2008 av datating Slo sammen to innlegg Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Lurer på hva Touch pro havner på i pris, kan jo hende at Diamond kommer på noen bra tilbud når Pro komme inn i bildet. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Lurer på hva Touch pro havner på i pris, kan jo hende at Diamond kommer på noen bra tilbud når Pro komme inn i bildet. Diamond kan du få til ca. 4.400 kr nå. Pro vil ligge på en tusenlapp mer. (prisene tatt fra de rimeligste i prisguiden) Lenke til kommentar
realace Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Lurer på hva Touch pro havner på i pris, kan jo hende at Diamond kommer på noen bra tilbud når Pro komme inn i bildet. Diamond kan du få til ca. 4.400 kr nå. Pro vil ligge på en tusenlapp mer. (prisene tatt fra de rimeligste i prisguiden) 95% av kjøpere er firma og de bryr seg lite om prisen. Derfor er det lite prisfall på slike modeller da ingen spør om pris, men funksjoner. Grunnen til at vårt firma bestiller touch pro er at de sørger for at ansatte "tar med seg jobben hjem" gratis. Billig måte å kjøpe arbeidstid på. De fleste kommer ikke til å skrive overtid på å lese mailer som kommer, men indirekte så begynner de å tenke på løsninger. Altså så tjener firma inn prisene ganske kjapt. At "privat" personer mener telefonene er for dyre bekymrer ikke HTC stort. Det er heller en bekreftelse på at produktet er godt siden folk godtar prisen. Personlig er jeg sjokkert over de som velger å betale så mye for Iphone. Det er en "gammel" telefon med morsomt grensesnitt. Virker også som de som kjøpte til dagens priser må gå å holde de fremme for å få igjen noe for den store summen de betalte. HTC er unike og ledende og de leverer produkter som er verdt prisene. Du betaler ikke for "image", men for bruksnytte. Derfor vil ikke prisene synke. Synker prisene så er det bare for å tømme ut for neste produkt Mhv Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Touch Cruise, Touch pro og touch syntes jeg alle har holdt seg bra i pris.. Litt flisespikkeri..... men at touch pro holder seg i pris er vel kanskje ikke så rart siden den ikke har kommet enda.. Men uansett så tror jeg ikke vi vil se noe stor prisnedsetting på en stund.. Siden den ikke bare har blitt populær i smartphone/winmobile miljøet, men også hos de "vanlige brukere", så vil sikkert HTC melke den kua så mye som mulig.... hehe ja selvsagt, sorry.. mente Touch Dual.. ikke Touch Pro.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå