erik456 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hei,Eg har nettopp fått meg Vista Premium. Men jeg har et problem å det er at jeg ikke får instalert Itunes. Er det noen som har peiling? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hva skjer når du prøver? Lenke til kommentar
erik456 Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Hva skjer når du prøver? Det kommer denne feilmeldingen: Kan ikke åpne denne installasjonspakken. Kontroller at pakken finnes og at du har tilgang til den,eller kontakt programlevrandør for å bekrefte at dette er en gyldig Windows installer-pakke. Har du peiling på hva som er feil eller? Lenke til kommentar
erik456 Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Hvilken SP har du? Eg har sp 1 32 bit. Er det noen som kan hjelpe meg? Siden er er så liten respons:S Endret 12. august 2008 av erik456 Lenke til kommentar
1915 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 er dat ingen som kan hjelpe når du ikke gir noe info. man må jo spørre. feilmelding ? Lenke til kommentar
erik456 Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 er dat ingen som kan hjelpe når du ikke gir noe info. man må jo spørre. feilmelding ? Jeg har jo skrevet feilmelding lengre oppi i tråden Har du noe peiling hva det betyr? Lenke til kommentar
erik456 Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 last ned itunes på nytt Det har jeg gjort. Jeg har til og med lasta ned andre versjoner av Itunes. Har du noen forslag på hva jeg skal gjør? Lenke til kommentar
1915 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 bruk et annet program en itunes da Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Selvsagt skal du kunne installere iTunes uten problem. Kanskje brannmuren er stilt for høyt og hindrer tilgang ? Prøv å installere mens den er avslått. Husk at du kan ha brannmur både på antivirusprogrammet og Windows. Begge steder er vel ikke å anbefale heller og den bør stå i midtstilling. Endret 15. august 2008 av Fjellvaaken Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Det er neppe et problem med brannmuren, men det kan være et eller annet som hindrer tilgang, eller (lite trolig) så kan installer servicen være skrudd av, eller en gammel versjon av Windows Installer. Off-topic vil jeg egentlig bare si good riddance to bad rubbish allikevel. Det finnes flere gode alternativer, som MediaMonkey eller Winamp. Liker du iTunes likner MediaMonkey mer på iTunes en Winamp (selv om jeg foretrekker winamp) Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 erik456: Ellers er det alltid interessant å få vite hvordan det gikk Lenke til kommentar
erik456 Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 erik456: Ellers er det alltid interessant å få vite hvordan det gikk Det gikk ikke særleg bra har enno ikke fått det til. Sorry får jeg ikke har svart før no eg har hatt veldig dårleg tid Men er det noen som veit hvordan jeg kan fikse dette problemet? Jeg har skudd av begge brannmurene,men dette er uten hell. Men jeg har en ting til jeg lurer på og det er hvordan jeg kan komme inn i administrator kontoen? Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Men jeg har en ting til jeg lurer på og det er hvordan jeg kan komme inn i administrator kontoen? Tenker du på hvor du finner den ? = Kontrollpanel -> Brukerkontoer (XP) Lenke til kommentar
erik456 Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 Men jeg har en ting til jeg lurer på og det er hvordan jeg kan komme inn i administrator kontoen? Tenker du på hvor du finner den ? = Kontrollpanel -> Brukerkontoer (XP) ja,men eg har vista premium. Jeg fikk det nettopp så jeg er helt noob i vista enno så det hadde kjekt visst noen som kan med vista kunnet hjulpet meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå