Joachim_F Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Skaperen av Braid har røpet at spillet kanskje kommer til PS3. Men først er det PC som gjelder. Les mer Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Snart blir man vel saksøkt i spillverdenen også. Det første jeg tenkte da jeg så skjermbildet til Braid var at dette er klint likt Donkey Kong. Skjermbildet ser da unektelig helt likt ut, hvis man bytter ut noen av karakterene og øker oppløsningen på spillet. Donkey Kong Briad Endret 12. august 2008 av Mazeking Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Det var min første tanke da dette bildet du legger ved var det første jeg så av spillet, men etter at jeg har spilt det kan jeg si det er kun det som ligner ved dem to også. Braid er egentlig totalt forskjellig fra DK. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Uten å ha prøvd det tror man kanskje det brettet ligner DK, men i realiteten er det en helt annen greie, det brettet er 100 ganger mer kreativt enn du skulle tro. Braid hermer kanskje litt etter Mario og DK med vilje, men med en genial twist og utførelse. Braid er fantastisk Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Jeg tror de aller fleste som har vært med en stund vil ta den Donkey Kong-referansen, og det er nok derfor den er der. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Dette er jo ikke snakk om å stjele idéer, det er heller en åpenbar hyllest til disse spillene. Tviler på at dette blir noe søksmål. EDIT: Jeg håper dette spillet kommer til PS3 også, alle fortjener en mulighet til å spille dette fantastiske spillet. Endret 12. august 2008 av This is David Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Kanskje Gamer.no burde lage en annmeldelse av dette spillet? Slik at flere blir fristet til å prøve dette geniale spillet. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Ja, savner anmeldelser av nedlastbare spill på Gamer. Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Vi kommer med en omtale av Braid. Gamer forsøker å dekke så mye som mulig av nedlastbare spill, og vi vil bli bedre. Når det er sagt er vår siste anmeldelse (Strong Bad) nettopp av denne typen, og tre av de siste sju anmeldelsene våre er av nedlastbare spill. Lenke til kommentar
feet Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Altså, det er jo bare en positiv gest til Donkey Kong. Han har også brukt dialog fra Super Mario Bros., og det er jo bare morsomt. Genialt spill. Ja, GENIALT... uten overdrivelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg