Otmin Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hei! På lørdag fikk jeg den nye pcen min som jeg hadde bestilt fra komplett.no. Da jeg slo den på spurde den om 25 siffer nøkkel til office, som allerede var installert. Denne klarte jeg ikke å finne. Det samme hendte med Norton antivirus. Den også spurde etter en nøkkel. Hvor finner jeg disse? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Foreslår at du tar kontakt med de. Du kan kontakte support via epost : [email protected] og telefon : 33 47 14 00 Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hei,har du bestillt Office-pakken spesifikt ? Det kan være at det følger med en prøve-versjon,og da må du evt kjøpe lisens til Office... Lenke til kommentar
Otmin Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Hei,har du bestillt Office-pakken spesifikt ? Det kan være at det følger med en prøve-versjon,og da må du evt kjøpe lisens til Office... oja det forklarte en del; ) det var visst prøveversjonen som fulgte med, takk for det: ) men har du noen løsning til Norton-problemet? Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Avinstaller Norton. Installer AVG 8 istedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå