NisseMannH4X Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Får ikke sentrert bildet på min nye Asus 22". Skjermen skal kjøre på 1680 x 1050, men når jeg velger det blir ikke bildet sentrert på skjermen i vannrett retning. Høyden er fin, men den er 10cm for langt mot venstre slik at jeg mister mye. Prøvde å justere dette manuellt med kontrollpanalet på skjermen, men det var ikke nok å gå på der til å få det rett! Tips? På forhånd takk Endret 12. august 2008 av NisseMannH4X Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Bruker du VGA? Ikke mulig å bruke DVI? Lenke til kommentar
NisseMannH4X Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Har DVI utgang på pc og inngang til DVI og VGA på skjerm, men når jeg kobler til DVI er skjermen svart. ?? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Noen skjermer velger inngang selv, mens andre må du bruke bryter på frontpanelet. Hvis det ikke hjelper, får du bilde på DVI ved andre oppstart av PC? Lenke til kommentar
NisseMannH4X Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Den kom ved ny oppstart, fungerer utmerket! Tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå