enurweb Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hei! Jeg skal selge min 2 år gamle stasjonære PC da den ble kjøpt til spilling den gang. Pga familie og slike ting som skjer når man blir godt voksen har jeg ikke tid til slikt og har kjøpt en enkel bærbar til de kjipe tingene som nettbank osv osv. Den stasjonære jeg til nå har brukt fint lite tid på å selge men bare lagt ut en annonse på bruktmarkedet er som sagt bare 2 år gammel og har i tillegg en rykende fersk strømforsyning da den som fulgte med var defekt. PC-en kostet meg 15 000 kroner uten skjerm for 2 år siden og ble bygget av Komplett. Maskinen har enkelte ganger fryst i Windows tidligere men er formatert nå og ikke testet noe videre. Sikkert en smal sak for en datakyndige folk men ikke noe for meg. Innmaten er som følger: - Kabinett: Cooler Master Wave Master i sølv aluminium - ASUS M2N32-SLI Deluxe (8 USB innganger, 7.1 surround) - AMD Athlon 64 X2 Dual Core 4600+ - Ny CPU kjøler - Typhoon vifte med justerbar hastighet (1 mnd gammel) - Samsung 400GB SATA2 harddisk - 2 STK GeForce 7600 GT 256MB (totalt 512MB) - Nye vifter på begge GeForce kortene (1 måned gamle) - 2048 MB RAM (2x 1GB) - NEC DVD-brenner ND-3550 (dual layer) - Corsair HX 620W strømforsyning (helt ny og best i test) I tillegg har jeg en skjerm jeg godt kunne solgt. - Samsung 19" LCD Syncmaster 940BF 2ms En prisvurdering på dette hadde vært topp eller om noen eventuelt ville kjøpt den. Bor i Kristiansands området og kunne godt tenkt meg et kjøp hvor vare blir overlevert personlig grunnet mye svindling på nett. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Amd eller amd+, ddr eller ddr2 ram? Vil tippe 3000,- mot 4000,- For pc'en, vet ikke hva brukte skjermer går for. Endret 12. august 2008 av kristus? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Solgte min 950BF for 1200kr for en liten stund siden... maks 3000 for selve PCen ja. Strømforsyningen trekker vel opp, men det er omtrent det eneste? Lenke til kommentar
enurweb Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Takker for svar! Synd å fort noe såpass dyrt synker så mye i pris. Jeg hadde tenkt rundt 5000 for den men må vel da nedjustere ett hakk vil jeg tro. Noen forslag til hvor eller hvordan det er greit å få solgt den med tanke på at jeg ønsker å overlevere maskinen til kjøper personlig? Har som sagt lagt den ut på Bruktmarkedet her på hw.no til 5000 kr. Og kom på at jeg også hadde en vanlig annonse på finn.no men hadde først priset den til 6500 kroner der og det var vel helt bak mål. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 handler litt om flaks og, om du finner noen som ikke har peiling på pc'er kunne du nok fått en god del for den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå