Hayer Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Heisann! Begynte å dulle med "Screenlets" og pluteselig forsvant desktopen og høyre-klikk.. Har sjekket gconf-editor og show_desktop er merket. Hva er feilen? edit: Filbrowseren kommer heller ikke frem :-/ Endret 12. august 2008 av Hayer Lenke til kommentar
Canute Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg regner med du bruker Ubuntu? Før du skal logge inn er det en plass du kan bytte til Gnome Failsafe. Etter alt jeg vet, så starter den kun det nødvendige for at gnome skal kjøre. Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Skal testes senere... Btw; Firefox toppen forsvinner til tider... Why? Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Skal testes senere... Btw; Firefox toppen forsvinner til tider... Why? Er det bare Firefox toppen eller også på andre vinduer som er åpne? Hva skal vindu dekorator (eller hva du nå enn skal kalle det på norsk) du bruker? Når du poster ett problem er det fint om du kan legge till mer info. Ikke bare at dette funker ikke. Hvordan fikse? Det gjør at det blir enklere og få hjelp og du får raskere svar. Endret 12. august 2008 av Ördög Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 (endret) bare FireFox ... Sjekka Window Decoration.. Kan d være siden jeg drar FF forbi den hvitelinja på toppen? Edit: Heller ikke i GNOME Sikkerhetsmodus fungerte det.. Skal teste Flux nå. Endret 12. august 2008 av Hayer Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 (endret) *bump* Ingenting har fungert så langt. Edit: Ok, browseren fungerer hvis jeg skriver nautilus i terminal. Men får fortsatt ikke noe desktop frem på den vanlige måten. Endret 13. august 2008 av Hayer Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 16. august 2008 Forfatter Del Skrevet 16. august 2008 hjelp? Ingen som har peiling på dette? Lenke til kommentar
ilovebrownies Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Hadde et lignende problem her om dagen, hos meg forsvant alt, det vil si alle vinduer, fikk panikk! Slik fiksa jeg det: -I GRUB velger du linux kernel (recovery mode), eller noe sånt. -Fikk et valg om å fikse X-server. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå