levlex Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Tror faktisk ikke 3650 fungerer som fjernkontroll på samme måte som t68i. Har jo ikke programmene ti Lenke til kommentar
FutureX Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Du er bra tett hvis du kjøper en mobil som fjernkontroll Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 futurex: du er bra tett, punktum. Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Så dere tror vi endelig kanskje snart skal få telefonene? Jeg har ikke så stor tro på nokia, de har allerede brukt tre måneder på å sende ut de j**** telefonene, kan sikkert bruke et par mnd til. Drittoplegg. Men men, jeg skal uansett bare selge min.. Foretrekker SE P800.. MEn, for å komme med et godt tips.. Tja.. Hvis du har lyst på alt du kan gjøre med 3650en, behold den.. Masse muligheter til å legge inn program og spill og greier.. Hvis du har en mobil bare for å ha en liten ting i lomma som folk kan nå deg på.. behold t68'en.. - Tosh Lenke til kommentar
Nicolas9 Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Jeg hadde ikke vært i tvil. Spørsmålet er om du vil bytte noe som fungerer veldig bra med en skikkelig problemtelefon. Slik jeg ser det, så har du egentlig ikke noe valg. Jeg hadde klart beholdt T68i. På denne måten har du en bra mobil, og du får mer penger for Snokia'n din Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Du er bra tett hvis du kjøper en mobil som fjernkontroll Og du klager på at jeg skriver feil Lenke til kommentar
FutureX Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 psilocybe: You're fucked in the head right? Lenke til kommentar
FutureX Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 bjaa: Det var jo ikke feil. Begynn i barnehagen din taper Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 jeg kommer ikke inn i barne hagen, er for gammel, men hvilken barne hage går du i a? Lenke til kommentar
Metallica_Fan Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Jeg ville solgt den nye fordi det er Nokia ! Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 psilocybe: You're fucked in the head right? herregud. Må du spamme forumet? Her skriver du akkurat den samme setningen. Idiot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå