Gå til innhold

Beholde t68i eller nokia3650?

Anbefalte innlegg

Situasjonen er slik:

- jeg har hatt Ericsson t68i det siste året og er relativt fornøyd med den

- nå vant jeg en ny Nokia3650 i nokiagame og får den i posten om et par dager

Spørsmålet:

Bør jeg selge den nye 3650 eller min gamle t68i?

Både med tanke på hva jeg sparer mest penger på og hva som er best å ha selv... :)

Spesifikasjoner:

http://www.nokia.no/mobiltelefoner/3650/sp...ifications.html

Sammenlikning(!):

http://www.esato.com/phones/index.php?phon...33&cp=47&cp2=13

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vant også, og skal selge min.

Har Nokia 6100 nå.

Selger 3650 fordi jeg rett og slett ikke har bruk for kamera på mobilen, dessuten er jo ikke kvaliteten på bildene så mye å skryte av.Den er stor og tung, og tungvint å skrive på.

Men funksjonsmessig er det jo en veldig bra telefon, Nokias beste til nå!

- dessverre må den være så stor, noe som forhåpentligvis ikke er tilfelle på telefoner med tilsvarende funksjoner om et års tid, så jeg venter :)

Lenke til kommentar

Slik jeg ser det; 3650 er funksjonsmessig bra, men den er stor, stygg og har litt dårligere batteri enn t68 (ihvertfall ifølge oversikten jeg linket til).

Så jeg er veldig i tvil..

Kan selvfølgelig selge 3650 og vinne en enda bedre telefon neste år ja..:)

Lenke til kommentar
t68i, hvis ikke foto og film er din store lidenskap (i det tilfelle er 3650 heller ikke ideell.. da burde du heller ta en titt  her og her ) :wink:

Hehe. Det er kanskje en lidenskap, men så har jeg et digitalkamera jeg gjerne kan bruke til slikt allerede. Det eneste poenget med 3650 er vel at man kan sende bilder videre straks man har tatt dem, men jeg tviler igrunn på at jeg kommer til å bruke det særlig ofte..

Lenke til kommentar

Hvis du har bestemt deg for å selge 3650'en, ville jeg brukt pengene på å kjøpe den.

Hvis ikke størrelsen plager deg så mye (plager ikke meg i det hele tatt), så kan jeg fortelle at 3650 er definitivt den kuleste mobilen jeg har vært borti.

Kamera er ikke det kuleste synes jeg - men den har mange andre muligheter. Jeg nevner: Fjernkontroll til de fleste kjente merkene, IRC, MSN, avspilling av wav/midi/mp3 (høyttaleren), glimrende organisering av email og sms m.m

T68 er slettes ingen dårlig telefon, men 3650 stiller i en helt annen klasse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...