Jo Are Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Likte faktisk denne updaten. Likte spesielt godt at blinklysene på sykkelen blinket i den rettningen man skal, er det slik på biler også nå? Lenke til kommentar
Jan A M Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Likte faktisk denne updaten.Likte spesielt godt at blinklysene på sykkelen blinket i den rettningen man skal, er det slik på biler også nå? Slik har det vært fra dag en på bilene. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Likte faktisk denne updaten.Likte spesielt godt at blinklysene på sykkelen blinket i den rettningen man skal, er det slik på biler også nå? Slik har det vært fra dag en på bilene. Å ja Har ikke lagt merke til det jeg da Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Når kommer støtte for trophies? Har hørt rykter om torsdag. Lenke til kommentar
rwdf Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Har lest torsdag jeg også. Troféene ser kjipe ut, forresten... Skulle ønske de hadde litt mer oppfinnsomhet enn dette. Noen fler som synes det er alt for mørkt om natten? Ser jo absolutt ingenting! Ingen gatelys, og lysene på bilen blir jo gjerne knust relativt kjapt når man feks kjører takedowns. Lenke til kommentar
superpreben Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Kjøpte Paradise på expert for 300kr! Det anbefaler jeg,håper by oppgraderingen kommer snart :!: Lenke til kommentar
dannad Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Kjøpte Paradise på expert for 300kr! Det anbefaler jeg,håper by oppgraderingen kommer snart :!: Jeg kjøpte det hos Elkjøp for 199,- ... Men bare pga Trophies Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Er det mulig å velge hva slags klær en skal ha på når man kjører bikes?? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Ja, du kan velge mellom noen forskjellige farger. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Kommer det en ny oppdatering snart? Tok spillet opp i går eter at det hadde lagt i mappa mi veldig lenge. Syntes vanskelighetsgraden blir litt for høy Å kjøre med motorsykkel er jo innamri kult,kan bare kjøre lenge uten løp eller noe som helst for at det skal være morro. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Viss man kjøper Burnout Paradise via Playstation Store på PS3en, er det noen som vet hvor mangen GB spillet tar? Endret 9. november 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Det står vell på info når du ser på spillet inni PSStore. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Nei det gjør ikke det står bare støtter dolby 5.1 og 720p osv... Jeg sparer mer penger på å kjøpe på PS store en Elkjøp fordi det koster meg vel en 120kr med tog , og selve spillet koster 199kr på Elkjøp og 249 på ps store Endret 9. november 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå