Gå til innhold

Burnout Paradise Bikes (uteuteuteUTE NÅÅÅÅ)


S-r-ex

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var spillet kjøpt. Var på Elkjøp, og der kostet butikkversjonen egentlig 399,- men jeg sa at på hjemmesiden deres var det 199,- og da satte de ned prisen :)

Har ikke fått testet det ut enda, men tenker på å få kjørt litt i morgen. Er spillet lett å tilvenne seg - med tanke på styring og bilegenskaper?

 

edit: leif

Endret av dannad
Lenke til kommentar

Spillet er i seg selv lett å sette seg inn i, men hver bil har forskjellige egenskaper, og noen er mer lunefulle enn andre. Angående styringen, så er det veldig varierende fra bil til bil. Bilen du starter med har veldig fin og responsiv styring, mens andre kan fort overstyre og få deg til å gjøre en helomvending om du ikke kjører fort nok, og noen drifter bedre enn andre. Du får finne ut selv hvilken bil som passer deg, har det selv gøy med Jansen P12 Track Package.

 

Sjekket forresten i dag rett før skolen, Bikes har ikke kommet helt enda, men kommer hjem 11:30 (til vanlig :!:), så jeg kan være raskt ute med å oppdatere tittelen.

Lenke til kommentar

Jeg må si at jeg er litt skuffet, både av syklene og natt/dag-moduset

 

Syklene:

De er gode å kjøre, og enkle å manøvrere, men mangelen på skademodell, trekker ned. Syklene er heller ikke kraftige nok til å lage én eneste ripe i andre biler.

 

Natt/dag:

Dette er kanskje det som skuffer mest. Lyset fra sykkelen/bilen er så svakt at det ikke lyser opp en dritt, og det er ikke én eneste lyktestolpe i hele byen som virker. Ei heller er det lys i noen av vinduenen i noen av byggene, så hele byen er bekmørk.

Man kan slå av natt/dag-syklusen, men jeg hadde virkelig gledet meg til å kjøre om natten. Og selv midt på natten er det skygger av kjøretøyet som om det skulle vært sol.

Lenke til kommentar

Gikk fort unna da, men har spilt i hele dag. Mangler bare å kjøre 10 miles i et rom med 8 spillere, men ellers er det hele mekke til 101%. Noe annet som skuffer er at det ikke finnes noe skikkelig race, bare disse burning-rutene. Men pytt sann, det er da en relativt ganske stor oppdatering, og om enda et par måneder er det full fart ute på øya! Og da uten sånne wrecked-soner, "if you can see it, you can go there!"

Lenke til kommentar
Gikk fort unna da, men har spilt i hele dag. Mangler bare å kjøre 10 miles i et rom med 8 spillere, men ellers er det hele mekke til 101%. Noe annet som skuffer er at det ikke finnes noe skikkelig race, bare disse burning-rutene. Men pytt sann, det er da en relativt ganske stor oppdatering, og om enda et par måneder er det full fart ute på øya! Og da uten sånne wrecked-soner, "if you can see it, you can go there!"

 

Denne øy-oppdateringen, er den gratis? Synes forøvrig de gjør en enormt bra jobb med Burnout, de er ikke som andre som skal ta betalt for hver eneste lille detalj de legger til spillet!

 

Hadde alle vært som dem, hadde (spill)verdenen vært et bedre sted!

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...