Gå til innhold

Burnout Paradise Bikes (uteuteuteUTE NÅÅÅÅ)


S-r-ex

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er det ikke lenge igjen, men jeg skulle gjerne ha gjort ferdig de 70-og-noen challengesene jeg har igjen av de nåværende 420. Har både vanlige og timed fordelt på 6,7 og 8 player.

 

Desverre er det en hel del...*ahem*...idioter der ute som enten ignorerer eller vet ikke at en challenge foregår, eller så vet de ikke hvor og hvordan det gjøres. Og så har vi 4x4-tullingene so bare er ute etter takedowns....noen som gidder å hjelpe som ikke faller under nevnte kategorier?

 

PSN i sig'en.

Lenke til kommentar

Finnes det hagle i Burnout, Bebeluv? :D

Challengene går ut på fra å kjøre til en plass og bare møtes, til å hoppe flere hopp på en bestemt måte. Ganske morsomt, spesielt når man er først til å klare en ting, og man kan bare stå og se på at andre febrilsk prøver å gjøre det samme.

Morsomst med venner med mic!

Lenke til kommentar

Noen som vet om de har fikset problemet med at man under løp får alt for sen beskjed om hvor man skal svinge?

 

Syns dette er så irriterende at jeg ikke gidder spille det lenger, er jo utrolig lett og gå glipp av en sving i de hastighetene der. Burde gjort det slik som på GTA 4, at du har en gps som viser hvor du skal kjøre.

Lenke til kommentar
Noen som vet om de har fikset problemet med at man under løp får alt for sen beskjed om hvor man skal svinge?

 

Syns dette er så irriterende at jeg ikke gidder spille det lenger, er jo utrolig lett og gå glipp av en sving i de hastighetene der. Burde gjort det slik som på GTA 4, at du har en gps som viser hvor du skal kjøre.

 

Tenker selv skjeldent på at jeg får besked om å svinge. Ta noen race om igjen, men slå opp kartet med en gang og se hvor du skal, og planlegg en rute. Slik lærte jeg fort hvor jeg skulle, og de siste gangene bare kjørte jeg rett gjennom.

Lenke til kommentar
Finnes det hagle i Burnout, Bebeluv? :D

Challengene går ut på fra å kjøre til en plass og bare møtes, til å hoppe flere hopp på en bestemt måte. Ganske morsomt, spesielt når man er først til å klare en ting, og man kan bare stå og se på at andre febrilsk prøver å gjøre det samme.

Morsomst med venner med mic!

 

dette SKAL tester....etter at jeg fant igjenn Burnout cden, som desverre var alt for ødelagt venter jeg ny cd i posten....kan jeg få bli med noen på challenge?selv om jeg er ganske tidlig i spillet.

Lenke til kommentar

Tror jaggu jeg må kjøpe spillet igjen, fordi dem legger ut downloadable content gratis

Er det ikke en som ligger ute, Cagney eller noe sånt? Hva gjør den updaten :p

 

Hadde vert jævla kult å skaffe spillet og så kommer Bikes imorgen!!!

 

Håper dem klarer å legge ut begge updatene på samme dagen, fordi jeg sliter å velge hva versjon jeg skal ha :p

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Cagney gir to nye biler uten boost (Nakamura Rai-Jin og Hummer-klonen Hunter Olympus), online marked man, stunt run og road rage, 70 "timed challenges" og noen mindre endringer her og der, PS3-versjonen får custom playlist.

 

Angående versjonen, få deg PS3 ;D Gratis online og så kan jeg vræke bilen din!

Lenke til kommentar
Elkjøp selger Burnout Paradise til 199,- (vet ikke om det bare gjelder for online-kjøp). Vurderer å kjøpe spillet pga Trophies, men er spillet ellers verdt det? Finnes det muligheter for å spille spilt-screen? Hva mener du?

 

199 er jo et røverkjøp! Trophoes kommer en stund etter Bikes, men ikke veldig lenge etter. Split-screen finnes forøvrig ikke siden utviklerene ville at spillet skulle kjøre dritjevnt på 60fps, og det går ikke når to store loadefrie Paradise's rendrespå en gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...