S-r-ex Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Jadda, Criterion skuffer ikke! De ga oss Bogart med masse fixes. De ga oss Cagney med to nye biler, nye skins til Inferno Van og Racing Oval Champ, flere fixes, 70 timed challenges, ingame music på PS3, noen modifikasjoner på Airfield, jatt-jatt-jatt-jatt-jatt...Og nå kommer Bikes, tidligere kjent som Davis. Bikes kommer som ikke uventet....med motorsykler. Vi starter med to sykler, FV1100, en "streetbike" og den Japanske raceren Firebird. Det vil komme race og 70 challenges, 35 av dem timed spesifikt for syklene,, og nye vil sannsyneligvis låses opp på samme måte som bilene ved å vinne løp. Videre vil vi få natteskjøring. Det er ikke gått inn spesifikt hva dette er, men "Midnight Routes" er nevnt. Sammen med natten vil vi få vær. I tillegg til sola vet vi at vi får i det minste se tåke, men regn kommer helt sikkert, og om været påvirker underlaget, kan et snøfall sende hele franskegjengen som har invadert topp 10-lista på PS3 i ranking! Til slutt, en link til Criterions PlayStation Blog-artikkel på hjemmesiden deres: http://criteriongames.com/article.php?artID=339 Og Bikes kommer neste måned, en eller annen gang om alt går etter planen. EDIT: DEN ER GRATIS!!! Står i artikkelen, "...when they get the ==>FREE<== Burnout Paradise Bikes Pack next month" Endret 18. september 2008 av S-r-ex Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Dette spillet er det som har gitt meg mest valuta for pengene (regnet i timer moro pr. krone) siden jeg begynte å spille spill for 30 år siden... Og også det eneste der jeg faktisk har fått postkort fra teamet bak spillet. :-) Nattkjøring blir kult, hoppe fra Dead Man's Edge i mørket og håpe man treffer veien på den andre siden... ;-) Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 På min side er det vel bare Final Fantasy X som har gitt mer moro for penga (1200t+ for 299....) Men i denne generasjonen er Paradise på langt det beste spillet i min samling. Og nå etter at vi har fått Cagney til å gi os enda flere timer morro og kjefting på idioter over nettet og med to store oppdateringer til, er Paradise verdt penga til de grader! Men en ting jeg ikke fikk med først, er at når man krasjer på sykkelen, forsvinner føreren bare plutselig, mens sykkelen slenges bortover. Pussig, ja, men Criterion vil ha spillet tilgjengelig for alle, og selv et enkelt ragdoll-system som i Motorstorm kan bidra til å øke aldersgrensen... Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 22. august 2008 Forfatter Del Skrevet 22. august 2008 http://criteriongames.com/article.php?artID=341 Nye bilder av syklene sammen med litt info om de to første man får med enm gang. Det understrekes igjen at updaten er GRATIS! Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) noen som vet hva som skjer når man kræsjer med sykkel? hvordan er fysikken? Håper på overdreven Burnoutstyle Endret 22. august 2008 av Microgekk Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) Link til info om syklene Ser kult ut Endret 22. august 2008 av UrgeLoL Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 Pokker Urge, du kom meg i forveien >.< Men dette blir bare DRITBRA!!! Forresten, banneret på siden til Bikes Pack sier at den vil komme i September: http://criteriongames.com/comingsoon/davis.php Se øverst... Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Gleder meg mest til nattmodus og vær. Ingenting er som å kjøre i solnedgang! Spesiellt ikke med motorsykkel Håper bare X360-utgaven blir utsatt igjen, da.... Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Criterion er fantastiske med alle desse gratis tileggspakkene Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Gleder meg mest til nattmodus og vær. Ingenting er som å kjøre i solnedgang! Spesiellt ikke med motorsykkel Håper bare X360-utgaven blir utsatt igjen, da.... Koffor håper du på det da? Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 det var nok en skrivefeil... Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Hehe, gikk ut ifra det Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Nye godbiter fra Criterion via Playstationbloggen: http://blog.us.playstation.com/2008/08/29/...rnout-paradise/ Endret 31. august 2008 av S-r-ex Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) fyrte opp burnout paradise på ps3, og fikk beskjed om og oppdatere, hvilken update har kommet? litt usikker nå fikk en kul meny med masse info om hva jeg har klart EDIT: Var visst cagney, vil kjøre sykkel jeg Endret 2. september 2008 av Microgekk Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Slapp av, Bikes kommer senest en gang midt i måneden om jeg spår riktig. Det står i linken jeg postet over at Criterion har bare en update til på siden før Bikes rulles ut til massene. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Hvordan får jeg tak i Rai Jin online? Jeg hoster server, drar til junkyard. Der er det bare de vanlige bilene jeg har offline. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 De to nye bilene er av en uforklart grunn tatt ned, og det diskuteres på Criterions forum om dette kan være at de gjør klar til Bikes på serverne, og siden bilene egentlig ligger på serveren (ikke spør...) er de tatt ned midlertidig. Men, Bikes er jo nå rett rundt hjørnet med kun en blogpost til før den kommer. Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Slapp av, Bikes kommer senest en gang midt i måneden om jeg spår riktig. Det står i linken jeg postet over at Criterion har bare en update til på siden før Bikes rulles ut til massene. da snakker vi tidlig julaften! Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 18 september!!!!!!! http://criteriongames.com/article.php?artID=346 ENDELIG har Criterion sluppet ut den pokkers kattefaen og gitt oss datoen 18 september! Bare seks dager igjen!!! Setter inn en countdown i tittelen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå