b-real Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Var da også noe å bruke penger på... Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Krysning mellom webkamera og fjernstyrt bil. Les mer Lenke til kommentar
poe Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Var da også noe å bruke penger på... Personlig synes jeg dette var genialt! Endelig et leketøy for konferanserommet. Men hvorfor ikke la alle Nokiatelefonene styre den? Lenke til kommentar
magnkra Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 "Ok, hva skal vi gjøre med dette enorme underskuddet?"... "Bzzzzz" Ser ikke for meg et seriøst møte der motparten sitter og leker med en robot og forstyrrer de han prater med ved å kjøre rundt på bordet. Bzzz, "pokker.. Per?! Kan du plukke opp kameraet, jeg kjørte det ut en klippe, jeg mener bordet." Lenke til kommentar
nomore Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Dette må jo være svært forstyrrende i et møte? Hva med alle tingene som står på bordet? Kaffekanne, glass, bestikk, kopper, skåler, papirer, penn, mobiler, møtemateriale osv osv. Morsomt? Ja, i 5 minutt før man fortsetter møtet uten kameraet. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Tenk så morsomt det er da! Man kan kjøre rundt i huset og se på folk. Hvis den er lydløs, er det sikkert mange som får det moro med å spionere på folk i dusjen og slikt. Den kan sikkert stå i dvale noen dager og våkne når det blir action... Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) WAHAHAHAhaaahh... Dette var jo knalltøft. Ok, så kan det bli litt mye leking før folk venner seg til tanken at denne faktisk skal være til nytte men litt må man da ofre på fremskrittets alter Edit: Forresten så ser den ikke ut som et insekt, heller en smiley på hjul. Trenger bare et strøk gul maling. Endret 12. august 2008 av Kahuna Lenke til kommentar
nomore Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Eg kan se for meg mange bruksområder for denne, men på et møterom tror eg den vil være kun til sjenanse. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 jeg minnes en "hund" som hadde en 770 som hode. etter hvert så ble den oppgradert til N800. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg