Gå til innhold

Ny Lara-modell klar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke nok med at Allison er toit, hun er fleksibel også :D

Lurer på hvor mange treff man fikk hvis man googlet navnet hennes før og etter lanseringen :p 2,89 mill får jeg nå.

Uansett, det må da snart være på tide med en ny Tomb raider film, og ikke med Angelina, takk.

Lenke til kommentar

Her har vi jammen gjengen som er kresne. Klarer man å finne noe stort å utsette på henne, så har man enten tilgang på noe altfor bra, eller urealistiske forventninger. Jeg sa jeg ikke likte Angelina tidligere i tråden, men det er personlig smak. Jeg ville aldri kalt henne stygg.

Lenke til kommentar
Her har vi jammen gjengen som er kresne. Klarer man å finne noe stort å utsette på henne, så har man enten tilgang på noe altfor bra, eller urealistiske forventninger. Jeg sa jeg ikke likte Angelina tidligere i tråden, men det er personlig smak. Jeg ville aldri kalt henne stygg.

Ville si det selv. Urealistiske forventninger tipper jeg er tingen her :)

Lenke til kommentar
Og jeg som trodde Karima Adebibe var neste Lara Croft.. :love:

Men uansett. fin ho andre der og :)

Karima:

238963.jpeg

Du har ikke flere av de bildene, eller vet hvor man kan finne dem? :dribble:

Har et par til på pc-en:

239302.jpeg239303.jpeg239304.jpeg

Og via litt googling fant jeg litt til.. Husker ikke om det var her jeg fant de, though.. :hmm:

Det er bare å google seg fram.. Bruk evt. "site:<siden din>" (uten ") om du vil søke gjennom hele domenet for ting. Jeg brukte google for å finne den sida jeg linka til lenger oppe :)

Edit: Du kunne jo evt. sjekka ut babethreaden her på forumet? :)

Endret av Kallileo
Lenke til kommentar
Og jeg som trodde Karima Adebibe var neste Lara Croft.. :love:

Men uansett. fin ho andre der og :)

Karima:

238963.jpeg

Du har ikke flere av de bildene, eller vet hvor man kan finne dem? :dribble:

Har et par til på pc-en:

239302.jpeg239303.jpeg239304.jpeg

Og via litt googling fant jeg litt til.. Husker ikke om det var her jeg fant de, though.. :hmm:

Det er bare å google seg fram.. Bruk evt. "site:<siden din>" (uten ") om du vil søke gjennom hele domenet for ting. Jeg brukte google for å finne den sida jeg linka til lenger oppe :)

Edit: Du kunne jo evt. sjekka ut babethreaden her på forumet? :)

Muchas Gracias.

Jeg fant forresten en offisiell side med flere høyoppløste bilder

http://www.tombraiderchronicles.com/tombra..._models_01.html

Jeg har aldri følt meg mer nerd ...

Lenke til kommentar
Jeg syns henne ser litt smålubben ut jeg. Hvertfall ikke veldig stram jente.

Jeg regner med att du tuller hvis ikke:

Er du sinnsvak? Eller liker du anoreksia... hvis hun er lubben vil jeg ikke vite hvordan en slank jente ser ut i din verden, knokler og scener er jo riktig sjarmerende når de stikker ut!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...