mcgroven Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Spillheltinne Lara Croft har nok en gang fått en ny representant i den virkelige verden. Les mer Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Den høyrefoten så ikke god ut (store bildet) Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Må ærlig innrømme at jeg ikke la merke till det før jeg leste posten din. Men ville ikke avvist hu pga, hva det nå enn er. De er flinke till og velge modeller hvertfall. Men får håpe hun er forberedt på klengete nerder som ber om bilde :!: Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 *bilde*Smokin hot... Præhæ :!: Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hmm syns jenten er litt for ung, Lara Croft skal egentlig være i slutten av 20-årene, desutten ligner ho ikkje heilt Nei holder meg til den digitale versjonen og håper den blir litt bedre, i spillende form... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 It'd hit it, and all her predecessors. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hu var snasen hu å jeg fant noen bilder av hu link 1 link 2 link 3 Lenke til kommentar
Bata Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Den høyrefoten så ikke god ut (store bildet) Noes et arr og de har ikke retusjert det vekk? Hva er galt med verden? De må da retusjere til det perverse hvis de først setter i gang? Lenke til kommentar
Krypto. Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 http://www.gametrailers.com/player/usermov...aylist=featured Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Må ærlig innrømme at jeg ikke la merke till det før jeg leste posten din. Men ville ikke avvist hu pga, hva det nå enn er. De er flinke till og velge modeller hvertfall. Men får håpe hun er forberedt på klengete nerder som ber om bilde :!: Den høyrefoten så ikke god ut (store bildet) Noes et arr og de har ikke retusjert det vekk? Hva er galt med verden? De må da retusjere til det perverse hvis de først setter i gang? Jeg tenkte helst på bildet i toppen av artikkelen, av Lara Croft i sin sanne form.. Hvor høyre (ikke venstre) foten er helt vrengt. Lenke til kommentar
curunir Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Tror poenget var at høyrebenet på det animerte bildet så litt rart ut. Dessuten er jo arret på venstre ben... Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Synes faktisk Angelina Jolie er den som har lignet mest på Lara Croft. Men hu nye er definitivt "Haaaawt"! Endret 12. august 2008 av Chrissj Lenke til kommentar
Toxin Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Er bare at hælen ser ut som tærne, derav foten ser vridd ut, men den peker bare oppover. On a side note, slett ikke værst! Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Laaaaangt bedre enn den forrige ihvertfall. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hva er galt med et lite arr eller to? De er Lara vi snakker om. Slik holder på i spillene er det rart hun ikke har mistet minst noen fingre eller har flere synlige arr. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hun er på ingen måte værst, men siden jeg kan pirke på noe, er hun da altså ikke perfekt (noe som Lara Croft faktisk er:)) • Arr på høyrebeinet, ajaj • Kunne hatt et fastere mageparti, antydning til magemuskler er jeg absolutt klar for • Litt små lepper • Litt mørke øyer, en anelse lysere brunfarge hadde nok gjort seg Personlige preferanser, og igrunn småplukk, men jeg foretrekker Angelina Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Godt man ikke er overfladiske.. Så lenge magepartiet til dama er fastere enn mitt så er jeg fornøyd ^^ Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Smokin hot... You said it Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg