hypersmurfen Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hei Jeg har tenkt meg en ny bærbar pc til 6-7000kr, kan eventuelt gå høyere om det er et godt kjøp. Jeg har ikke noe særlig peiling på pc så jeg vet egentlig ikke helt hvor mye jeg trenger av ram og dvs for å kunne kjøre de programmene jeg ønsker. Jeg må kunne kjøre Photoshop og et redigeringsprogram som pro tools, eller adobe premiere. Ellers så har jeg bare tenkt å bruke pcen til vanlig bruk og noen enkle spill. Mvh Petter Lenke til kommentar
Hooper1004 Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Hei Jeg har tenkt meg en ny bærbar pc til 6-7000kr, kan eventuelt gå høyere om det er et godt kjøp. Jeg har ikke noe særlig peiling på pc så jeg vet egentlig ikke helt hvor mye jeg trenger av ram og dvs for å kunne kjøre de programmene jeg ønsker. Jeg må kunne kjøre Photoshop og et redigeringsprogram som pro tools, eller adobe premiere. Ellers så har jeg bare tenkt å bruke pcen til vanlig bruk og noen enkle spill. Mvh Petter trykk på min signatur det er et godt kjøp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå