stormx Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hei, Jeg har hatt dette problemet lenge og det irriterer meg grenseløst at ikke jeg kan se forumtrådene på samme måte i Opera som jeg gjør i Firefox. Når jeg entrer alle forum av samme type som diskusjon.no viser den trådene i et slags hierarki, i stedet for å bare vise alle innleggene slik det egentlig skal være.. Regner med det er en instilling i Opera jeg må fikse på, eller er det bare slik at forumet viser seg forskjellig for forskjellige browsere? ..og beklager hvis dette er feil-postet, fant ingen kategorier som passet bedre - Fredrik Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Heisann, Du kan ta å enten slette cookies helt, eller finne cookien som omhandler "viewmode" å fjerne den. Eventuelt bare klikk her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...amp;mode=linear Lenke til kommentar
stormx Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 Aha, ante meg at det var skammelig enkelt å fikse på.. Noen grunn til at jeg endte opp med å ha det slik i utgangspunktet? Tusen takk for hjelpa Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 [Automatisk svar] Problemet er løst, tråden stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg