konduktans Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Tenkte å lære meg litt mer om peltier-kjøling, og etter et kjapt google-søk ser jeg at dere har en guide. Problemet er at denne guiden ikke funker - det er kun side en som er tilgjengelig. Kunne dere fikset dette? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Dessverre er denne artikkelen såpass gammel at den brukte vårt gamle publiseringssystem, i dagens system kan kun den første siden åpnes. Jeg sjekket i publiseringssystemet selv, det var ingenting jeg kunne gjøre. Det er mulig informasjonen fortsatt ligger lagret et sted, skal høre med driftsavdelingen i morgen. Endret 13. august 2008 av Dahl Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 Fikk fiksa det! Gikk inn på den siden der man bare så den første, og bytta ut tallet 8 i slutten av URL-en med 9. Da kom det opp en peltier guide som funka:) Litt dårlig skrevet, men det er vel en annen sak Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Vurderer å kjøpe et peltier element fra ebay, koster ikke allverdens heller. Men jeg lurer på hvordan dette skal festes. Dette er jo bare en veldig tynn plate uten noen form for festepunkter. Jeg tenkte på å bare legge den mellom kjøleblokken og cpuen, men 3.4mm blir alt for mye og da får jeg ikke på kjøleblokken :S Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Ingen som vil hjelpe meg med dette? Lenke til kommentar
RBW Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Ingen som vil hjelpe meg med dette? Hei, du er på _litt_ feil område av forumet. Her skal det være tilbakemeldinger til Hardware.no. Prøv f.eks under kjøling eller overklokking. Lenke til kommentar
formann Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Ingen som vil hjelpe meg med dette? Hei, du er på _litt_ feil område av forumet. Her skal det være tilbakemeldinger til Hardware.no. Prøv f.eks under kjøling eller overklokking. Han sier ifra at guiden deres ikke fungerer. Vil kalle det en tilbakemelding. Han sier noe sånt som: "Hei, fiks de gamle guidene deres" Lenke til kommentar
RBW Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Ingen som vil hjelpe meg med dette? Hei, du er på _litt_ feil område av forumet. Her skal det være tilbakemeldinger til Hardware.no. Prøv f.eks under kjøling eller overklokking. Han sier ifra at guiden deres ikke fungerer. Vil kalle det en tilbakemelding. Han sier noe sånt som: "Hei, fiks de gamle guidene deres" Nuvel... conflict gir en tilbakemelding, intet problem. Plecto spør om hjelp til en utfordring, feilpostet. Det er Plecto's innlegg jeg kommenterer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå