bjartesi Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg vurderer å kjøpe meg Telenorlåst Nokia N95 8Gb fra Telekiosken siden dette etter min mening er det billigste alternativet så lenge ikke jeg ønsker å bytte til dyrere abonnement. Jeg har Telenor Frifiks i dag og det passer meg bra. Det jeg derimot er usikker på er om telefonen er sperret mer en et år og hva en evt. kan gjøre for å låse den opp. Ser ikke på det som noe problem å låse meg til Telenor i et år, men over det er jeg litt skeptisk til. Lenke til kommentar
danfuruvarp Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hei, nei den er ikke låst i mer enn 12 mnd. har kjøpt en selv. Lenke til kommentar
bjartesi Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Hei, nei den er ikke låst i mer enn 12 mnd. har kjøpt en selv. Den er god...men vet du om det er samme pris på nett og butikk? Ellers fornøyd med mobilen? Lenke til kommentar
bjartesi Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Jeg snakket med telekiosken nå nettop og de kunne fortelle at de ikke fikk inn flere N95 8Gb. I stede hadde de den vanlige N95, noe selgeren mente var et litt bedre kjøp siden den hadde mulighet for minnekort og deksel forran linsen. Noen som har erfaringer med forskjellen på de to telefonene? Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Nei, det er ikke et bedre kjøp. N95 8GB har større skjerm, bedre batteritid osv. Kanskje de ikke tar inn flere N95 8GB i påvente av den kommende N96? Lenke til kommentar
HaraldCL Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Eller fordi det er komplett umulig å få tak i mer av den billige 8GB versjonen som de har solgt på frem til nå. Lenke til kommentar
bjartesi Skrevet 14. august 2008 Forfatter Del Skrevet 14. august 2008 Hmm...dette blir bare verre og verre. Ja jeg tror det stemmer at de ikke tar inn flere av N95 8Gb fordi N96 kommer. Så slik det ser ut nå er det muligens N82 som ligger best ann for meg å kjøpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå