DarkouZ Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Jeg lurer på hva som er bra av PSU'er og og hva som er dårlig. Tenkte litt på mest mulig stillegående PSU'er til billig pris, men som det er god kvalitet over. Har tittet litt på Enermax sine Silent og Whisper seriene. Har tidligere erfaringer fra Enermax vifter og jeg synes de viftene rett og slett var dårlige og bråka noe inn i h... Heretter har jeg bare kjøpt papst. Men tilbake til PSU igjen. Er det dumt å kjøpe billige PSU'er? har hørt at PSU ofte kan være direkte årsak til at harddisker kræsjer. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Ligg unna Codegen! Jeg hadde en 350W Codegen som var svakere enn en AOpen 235W PSU jeg hadde. Lenke til kommentar
-=UniCorn=- Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 q-tec skal visst suge Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 q-tec skal visst sugeHar faktisk hørt det motsatte. Q-tec er konge i forhold til pris. Lenke til kommentar
Bach Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Q-Tec er vel ingen monsterforsyning. Og de på 400W og nedover har fått litt pepper for å levere ujamn strøm. Sjøl kjøpte jeg for litt siden en 450W. Og i forhold til prisen mener jeg det er mye for pengene. Den bråker litt og det prøvde jeg å gjøre noe med: Først kobla jeg viftene i serie. Det ble dønn stilt. Men jeg har kun én vifte i tillegg til PSU så det ble litt varmt. Nå har jeg kobla begge viftene (de trekker ca 1,5W hver) via én Zalman FanMate og det fungerer veldig bra. Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Jeg har en Q-tec 450W med to vifter, det funker knall, men jeg synes at den bråker alt for mye. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Bare skru dem opp å erstatte viftene med f.eks papst 12dba. Lenke til kommentar
freezeface Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Jeg lurer på hva som er bra av PSU'er og og hva som er dårlig. Tenkte litt på mest mulig stillegående PSU'er til billig pris, men som det er god kvalitet over. Har tittet litt på Enermax sine Silent og Whisper seriene. Har tidligere erfaringer fra Enermax vifter og jeg synes de viftene rett og slett var dårlige og bråka noe inn i h... Heretter har jeg bare kjøpt papst. Men tilbake til PSU igjen. Er det dumt å kjøpe billige PSU'er? har hørt at PSU ofte kan være direkte årsak til at harddisker kræsjer. Hmm, kjøpte denne for noen dager siden. Det koster, men den er helt konge synes jeg! Den blir glatt overdøvet av cpu-kjøler som er en 19db papstvifte. Man skrur jo bare ned viftehastighet til kab- og cpu-temp er stabil... F. Lenke til kommentar
Star Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Enermax skal jo være noe av det bedre, men selv har jeg god erfaring med chieftec fra 360 til 400 og aashima 300-350 Stillegående og bra... Qtec er visst også bra Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Enermax skal jo være noe av det bedre, men selv har jeg god erfaring med chieftec fra 360 til 400 og aashima 300-350Stillegående og bra... Qtec er visst også bra Qtec og aashima er samma folka. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Qtec og aashima er samma folka. Riktig det - kjøpte 2 stk. Pro-line ( 350w-kabinetter ) - bråker merkbart mindre enn de gamle populære 250w AOpen HQ. Kan være at utforming/ finish/ produsent av "propellene" varierer, men mine har behagelig/ godkjent støynivå. Lenke til kommentar
fanti Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Jeg har en Enermax Silent Plus 460 W, og må si det er den beste jeg har hatt. Justerer bare farta bak, så får du den så stille du vil, men heller ikke på moderat fart bråker den mer enn diskene mine.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå